با حضور مسئولین صورت گرفت ؛

افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همراه با جشن چهلمین سال انقلاب در مجتمع علوی رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 155526
افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همراه با جشن چهلمین سال انقلاب در مجتمع علوی رفسنجان / تصاویر

آیین افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همراه با جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور مسئولین در مجتمع آموزشی علوی رفسنجان برگزار شد.

خانه » ورزشی » افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همراه با جشن چهلمین سال انقلاب در مجتمع علوی رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز آیین افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همراه با جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، سرپرست اداره آموزش و پرورش ، رئیس اداره ورزش و جوانان و حمعی از مسئولین و کارکنان آموزش و پرورش و هیات موسس مجتمع علوی رفسنجان در محل این مجتمع آموزشی برگزار شد.

برگزاری صبحگاه هماهنگ ، رژه دانش آموزان، حلقه صلح و دوستی المپیک ، به صدا درآمدن زنگ المپیاد ، پخش کلیپ و اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان و تقدیم به رهبر انقلاب ، اجرای برنامه های شاد ورزشی  و اجرای نمایشی بازیهای بومی و محلی ، ژیمناستیک ، حلقه زنی و کاراته از جمله برنامه های این آیین بود که به نحو احسن توسط دانش آموزان دختر مجتمع آموزشی علوی اجرا شد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم با تبریک ایام آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) ، آغاز جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را اقدام بسیار خوبی از سوی دانش آموزان دانست و گفت: برگزاری این جشن ها لازم است چرا که با عمل و رفتارمان به دشمنانمان می گوییم که ما به خواست شما عمل نمی کنیم بلکه به خواست ملت ، مدافعان ، حرم خون مطره شهدا و ولی امر انقلابمان عمل می کنیم.

وی افزود: دشمن بر حسب ظاهر می گوید ما دولت ایران را تحریم می کنیم مگر دولت و حاکمیت از ملت جداست که انها بخواهند دولت را تحریم کنند برگشت تحریم مستقیما به مردم باز میگردد به این دشمن نباید چراغ سبز نشان دهیم بهترین مقابله را امروز شما انجام دادید و  ۱۳ آبان امسال مملو از انسان هایی همچون شماها بود و در جای جای کشور مردم حضور پیدا کردند برای نه گفتن به امریکای جنایتکار، ما منافع آمریکا را از کشورمان قطع کردیم و انها ناراحت هستند این مرگ بر آمریکای شما آمریکاییها را به خشم آورده است.

رمضانی پور بیان داشت: ورزش یکی از کارهای لازم برای سلامتی و ایجاد شادابی و ورزیده شدن است کارایی بالایی دارد و می تواند جامعه را به تحرک وا دارد.

ابوطالبی سرپرست اداره آموزش و پرورش نیز در این مراسم یاد کرد از زنده یاد حجت الاسلام شیخ عباس پور محمدی موسس مجتمع اموزشی علوی و بیان داشت: حضور بیش از ۲۷۰۰ دانش اموز در این مجتمع آموزشی معادل دانش اموزان منطقه ای در شهرستان است و جای قدردانی از مسئولین این مجتمع را دارد.

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان المپیاد درون مدرسه ای چهلمین سال پیروزی انقلاب مجتمع اموزشی علوی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان