حضور با صلابت پرچم داران نسل چهارمی انقلاب در راهپیمایی ۱۳ آبان در رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 154931
حضور با صلابت پرچم داران نسل چهارمی انقلاب در راهپیمایی ۱۳ آبان در رفسنجان / عکس

حضور نسل چهارم انقلاب در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان تماشایی بود.

خانه » آخرین اخبار » حضور با صلابت پرچم داران نسل چهارمی انقلاب در راهپیمایی ۱۳ آبان در رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، ۱۳ آبان روزی که سه واقعه ی مهم در تاریخ کشورمان رقم خورد، تبعید امام راحل،کشتار جمعی از دانش آموزان و در نهایت تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا،  درست از یکسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی امریکا تمام تلاش خودرا برای به شکست انجامیدن نهضت مردم ایران انجام داد، سفارت امریکا مرکز وکانون کارشنکی های امریکا درمسیر انقلاب بود. و سرانجام در۱۳ ابان سال ۵۸دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر آن حماسه ای تاریخی آفریدند.

و اما دانشجویان و دانش آموزان نسل چهارم انقلاب امروز را آنگونه پرصلابت در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام در صحنه حاضر شدند که گویا در سال ۵۸ حضور داشتند، بلی این نوجوانان و جوانان به خوبی کارشکنی ها و رفتارهای ظالمانه استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به خوبی درک کردند و با حضور امروز خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ایستادگی خود را پای نظام و انقلاب و ولایت به نمایش گذاشتند و اعلام کردند که تحریم های ظالمانه هیچ گاه نمی تواند این ملت را از پای درآورد.

برچسب ها:
راهپیمایی 13 آبان در رفسنجان نسل چهارم انقلاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان