امام جمعه رفسنجان :

۱۳ آبان امسال اولین سیلی را شما مردم به آمریکا خواهید زد

  • شناسه خبر: 154712
۱۳ آبان امسال اولین سیلی را شما مردم به آمریکا خواهید زد

امام جمعه رفسنجان گفت: جوانان آگاه و مردم با بصیرت انقلابی بصورت عملی جواب این یاوه گویان را خواهند داد و در روز ۱۳ آبان و روز مبارزه با اسکتبار جهانی اولین سیلی را شما مردم به آمریکا خواهید زد.

خانه » سیاسی » ۱۳ آبان امسال اولین سیلی را شما مردم به آمریکا خواهید زد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین اظهار داشت: اربعین امسال به کوری چشم دشمنان باشکوهتر از همیشه به شور و شعور تبدیل شد و جمعیتی دهها میلیونی تشکیل شد که بسیار برای اسلام و تشیع با برکت است.

وی افزود: جاماندگان اربعین حسینی در داخل کشور نیز به پیروی از پیاده روی کربلای معلی در این مراسم حضور پیدا کردند و خدمات اربعین امسال نیز به اذعان مشرف شدگان خوب بوده است.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: موکب های رفسنجان برای غذا و اسکان و درمان زائران خدمات خوبی ارائه داده اند و بایستی کمک کنیم تا سال آینده تا بتوانند بیشتر خدمت کنند .

خطیب جمعه رفسنجان با عرض تسلیت غروب آفتاب رحمت الهی و شهادت حضرت محمد مصطفی(ص) ، شهادت مظلومانه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)  و شهادت امام رضا(ع) بر شیعیات محبان و ولایتمداران ایشان بیان داشت: عزاداری ها در پایان ماه صفر بایستی در شان این بزرگواران انجام شود و از همه ظرفیت های وعاظ و مداحان استفاده شود تا حق این بزرگواران را ادا کرده باشیم.
رمضانی پور در ادامه به بحث وقف اشاره کرد و گفت: وقف سرمایه ایست ماندگار هم در دنیا برای نظام می تواند یک بعد اقتصادی و سرایه گذاری برای اشتغال و مردم باشد و هم در آخرت انسان از آن بهره میگیرد.
وی افزود: با توصیه و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب به مسئولین امر در موضوع وقف مدیریت خوبی صورت گرفته است تا آنچه واقفین مورد نظر انان بوده است در امور وقف شده صرف شود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: مدیران کل در استان و شهرستانها باید این موضوع را در نظر داشته باشند که مصرف به جای درامد موقوفات مورد انتظار است نه اینکه برخی بودجه های عام را از رفسنجان خارج کنند و در شهرستانهای دیگر مصرف کنند طبیعی است که با این وضعیت نمی شود تعامل داشت.
رمضانی پور گفت:  انتظار ما اینست که همه ی انچه وقف صورت گرفته و نظر واقف بوده است که در شهرستان صرف شود همینجا مصرف شود چرا برای حفظ موقوفات تلاش می کنیم و ضروری است درامدها در خود شهرستان صرف گردد.
وی در ادامه بیان داشت: مجلس شورای اسلامی در رابطه با رای اعتماد به چهار وزیر انصافا سنگ تمام گذاشت و دستگاه قضایی نیز در رابطه با اخلال گران کار خود را انجام می دهد و بصورت علنی جلسات را برگزار و حکم اعدام و حبس های طویل مدت صادر می کند تا کمر این مفسدان را خرد کند.

رمضانی پور تصریح کرد: نوبت دولت است شما به جای پاسخ دادن به منتقدان کار جهادی و انقلابی انجام بدهید همانطور که آقای رئیس جمهور فرمودید وزیر بایستی چهارده ساعت کار کند اگر کمتر باشد کار پیش نمی رود این خیلی خوب است که بتوانید فرهنگ کار زیاد حاکم شود.

وی افزود: مدیران استانی و شهرستانی هم وقت بگذارند تا کشور از این بن بست که بر حسب ظاهر دشمنان فکر می کنند بوجود آمده برای کشور تا زمینه رفاه و آسایش و فراهم کنید و مردم از این مشکلات اقتصادی بیرون آیند.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: دشمنان ما بدانند در راس آنها آمریکا و صهیونیست و شجره ی ملعونه آل سعود ، در کشور ما آرامشی که وجود دارد در هیچ جای دنیا چنین آرامشی نیست و این آرامش را ما در کشور حس می کنیم بله گرانی هست اما وفور نعمت هم هست ، مردم صبر و حوصله و مقاومت دارند.

وی افزود: اگر دولتمردان ما جا پای ولایت و رهبری بگذارند و عمل کنند در ظرف یکی دو سه ماه آینده بسیاری از مشکلات حل می شود.

رمضانی پور با بیان اینکه ۱۳ آبان روز شکوفایی نوجوانان و جوانان انقلابی و روز طلایه داری دانش اموز و دانشجو خدایی و با صلابت است تصریح کرد: ۱۳ آبان تبلور حضور مردمی است و تنها متعلق به دانش آموزان و دانشجویان نیست دانش آموزان همیشه در میدان حضور پیدا می کنند بخش مهم این راهپیمایی مربوط به حضور مردم است .

وی بیان داشت: امروز بر خلاف همه ی جوسازی استکبار جهانی و فضای سنگین جنگ رسانه ای در ایجاد شک و تردید در مردم به اسم اینکه توسعه اقتصادی در گرو ارتباط با غرب است مشاهده می کنیم در کشورهایی همچون افغانستان ، عراق و پاکستان که چه رونقی ایجاد کردند چه گلی بر سر آنان زدند امروز آمریکا علیه ملت جنگ می کند نه علیه یک دولت و رهبری .
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: جوانان آگاه و مردم با بصیرت انقلابی بصورت عملی جواب این یاوه گویان را خواهند داد و در روز ۱۳ آبان و روز مبارزه با اسکتبار جهانی اولین سیلی را شما مردم به آمریکا خواهید زد.

رمضانی پور یادآور شد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان از ساعت ۹ صبح از محل میدان شهدا آغاز خواهد شد.

وی در ادامه به آغاز هفته پدافند غیر عامل و ضرورت توجه به این مهم اشاره کرد و گفت: مردم بایستی از حیث ساختمانی و فیزیکی تجهیزات، قوای جسمی و فکری ، معنوی و اخلاقی در زمینه های مختلف مسلح و مجهز باشند و پدافند غیر عامل نهادینه شود.

رمضانی پور بیان داشت: کار ارزشمندی در آموزش و پرورش صورت میگیرد و قابل تقدیر است که دانش اموزان با بحث فرهنگ سازی پدافند غیر عامل آشنا می شوند .

امام جمعه رفسنجان در پایان سخنان به اقدام نامناسب برخی کامیونداران در ورودی شهر اشاره کرد و گفت: بنده راغب به تذکر این موضوع نیستم اما واجب است مطرح شود و اینکه همه کامیونداران  نخاله های ساختمانی را در جاهای مشخص شده می برند اما برخی در ورودی های شهر و کنار جاده تخلیه می کنند این اقدام خلاف است باید رعایت شود.

برچسب ها:
13 آبان امام جمعه رفسنجان نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان