دعوت امام جمعه رفسنجان از مردم به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان

  • شناسه خبر: 154709
دعوت امام جمعه رفسنجان از مردم به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان

امام جمعه رفسنجان اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان رفسنجان را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » دعوت امام جمعه رفسنجان از مردم به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان

حجت الاسلام رمضانی پور در گفت و گو با خانه خشتی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان رفسنجان را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان یاد آور ظلم و ستم و حرمت شکنی های آمریکا نسبت به امت اسلامی است و در این روز تنها چیزی را که نباید فراموش کنیم شعار “مرگ بر امریکا” است؛ شعاری که باید نسل به نسل زنده بماند که جوانان آینده نیز بدانند آمریکا در چندین دهه گذشته چه ظلم های ناروایی را نسبت به کشور ما روا داشته و البته خواهد داشت.

وی افزود: ما ملتی هستیم که در دفاع مقدس و در بسیاری از رویدادهای تاریخی ثابت کرده ایم علیه دشمن مستکبر، منسجم و با اتحاد عمل می کنیم و این بار نیز نشان خواهیم داد هیچ مستکبری نمی تواند اتحاد بین مردم و رهبری فرزانه انقلاب و دولت را بر هم زده و موج سواری کند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران با تکیه بر قدرت لایزال الهی و قدرت دفاعی خود از هیچ تهدیدی هراس نداشته و هرگز استقلال امروز را با پذیرش سلطه استکبار عوض نخواهد کرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: از اقشار مختلف مردم ظلم ستیز شهرستان رفسنجان بویژه دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، دانشگاهیان، اصناف، بازاریان، کارمندان و کارگران دعوت می کنیم دوشادوش دیگر هموطنان با حضور در راهپیمایی و تجمع بزرگ ۱۳ آبان، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس شهدا، انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری، تفکیک ناپذیری استکبار ستیزی از اصول انقلاب اسلامی را به نمایش گذارند.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال مصادف شده است با شروع دور دوم تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران اسلامی -که البته این همراهی نشان از عصبانیت آمریکای خونخوار از راهپیمایی باشکوه این روز در سال های گذشته است – لذا امسال این روز از اهمیت دو چندانی برخوردار است و از شما مردم مومن و افتخارآفرین رفسنجان دعوت می کنیم در راهپیمایی این روز که در یکشنبه ۱۳ آبان برگزار می شود شرکت باشکوه داشته باشید تا مشت محکمی باشد بر دهان آمریکا و اینکه استکبار جهانی بداند ملت بزرگ ایران از هیچ تهدیدی هراسی ندارد.

امام جمعه رفسجان اعلام کرد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان راس ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت مسجد جامع شهرستان برگزار می شود.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان راهپیمایی 13 آبان در رفسنجان یوم الله 13 آبان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان