امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

بالاترین جهاد ، خدمت به مردم است

  • شناسه خبر: 154695
بالاترین جهاد ، خدمت به مردم است

امام جمعه رفسنجان گفت : مسئولین باید کار خود را بهترین جهاد در راه خدمت به مردم بدانند رضایت نسبی از مسئولین در مردم رفسنجان وجود دارد و مسئولین هم باید به وظیفه خود عمل کنند .

خانه » فرهنگی مذهبی » بالاترین جهاد ، خدمت به مردم است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام عباس رمضانی پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) اظهار داشت : بهترین جهاد برای هر شخصی خدمت رسانی به مردم است ، مسئول کم کاری و غفلت یک مجموعه مدیر ان مجموعه است و باید پاسخگو باشد .
رمضانی پور تصریح کرد : نظام جمهوری اسلامی نعمات زیادی دارد که به برکت انقلاب به وجود آمده اند با همه هجمه ها تحریم ها و جنگ های اقتصادی ،نظامی و فرهنگی نظام ما همچنان مقتدر و با امنیت فراگیر مانده است .
وی افزود :حکومت با کفر می تواند باقی بماند ولی با ظلم ادامه پیدا نخواهد کرد با آزار و اذیت کردن آن حکومت، پایدار نیست.
رمضانی پور با بان اینکه سال ۹۷ سال سختی برای مردم بود گفت :از هر ناحیه فشار وگرفتاری در دولت متوجه مردم شد شایسته است به مردم توجه بیشتری شود مخصوصا سیستم بانکی مردم را اذیت نکنند .
وی تاکید داشت:برخی سیستم های بانکی فشار زیادی به وام گیرندگان و ضامن ها وارده کرده اند اگر این رویه پیش رود فردی برای ضامن پیدا نمی شوند و نوعی بی اعتمادی در شهرها حاکم می شود .
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد:مردم گرانی ها را تحمل می کنند با وجود احتکاری که در کشورانجام دادند ما وفور نعمت و اجناس را داریم در صنعت کشاورزی و گندم به خودکفایی رسیده ایم همه چیز در کشور وجود دارد ولی آزار و اذیت هم کم و بیش وجود دارد وپاسخ ندادن و پاسخگو نبودن برخی مسئولین و کارمندان به بی اعتمادی در جامعه کمک می کند .
وی ادامه داد: در حالیکه دشمن دنبال نشان دادن نارضایتی در کشور است مردم از ما مسئولین جلوتر و به انقلاب وفادارتر هستند .
رمضانی پور بیان داشت :طرح ها و برنامه هایی که دشمن در ماه های مختلف سال برای ما دارند برای این است که ما چهل سالگی نظام را نبینیم .
وی با بیان اینکه مسئولین باید کار خود را بهترین جهاد در راه خدمت به مردم بدانند گفت:رضایت نسبی از مسئولین در مردم رفسنجان وجود دارد و مسئولین هم باید به وظیفه خود عمل کنند .
امام جمعه با بیان اینکه مدیر باید در دسترس مردم باشد گفت :مدیران باید برای مردم وقت زیادی بگذارند و مجموعه های خود را مدیریت کنید تا باعث نارضایتی مردم نباشد .
وی ضمن تشکر از زحمات محمد آرمان پور رئیس سابق اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رفسنجان اذعان داشت :اکثر مردم رفسنجان متدین هستند ولی کسانی هم هستند که زمین خوارند لذا مسئول جدید اداره ثبت شایسته است از مشاورین قوی استفاده کند تا مشکل قضایی به وجود نیاید .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جهاد خدمت به مردم شورای اداری شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان