پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مسئولین با توجه به شناخت مردم ممیزی انجام دهند

مصطفی زمانی بازیگر فیلم جیب بر خیابان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی، از برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رفسنجان ابراز خوشحالی کرد و افزود: تفریحی مانند سینما با استقبال بهتری برگزار می شود و رفسنجان نیز در این راستا بسیار کار کرده و این باعث می شود سالهای سال این میزبانی را داشته باشد.

وی ادامه داد: این شهر آدم های بزرگی دارد و این خاک ثروت ملی است و باید امکانات بیشتری در اختیار داشته باشد.

زمانی ابراز امیدواری کرد: سینما یکی از پایه های فرهنگی است و فقط نباید روی آن اتکاء شود، بلکه در همه زمینه ها می بایست کار صورت گیرد؛ جامعه پر از سلیقه های مختلف است و مسئولین باید سهمی برای مردم قائل شوند.

وی در خصوص سوال خبرنگار ما مبنی بر فیلم جیب بر خیابان جنوبی خاطر نشان کرد: به نقش مثبت و منفی قضیه فکر نمی کنم و بیشتر تلاشم بر این است که برای پوشش رویاهایم نقش را جدی بگیرم.

مصطفی زمانی هر کدام از نقش هایش در فیلم را نماد یک آدم و سمبل در جامعه عنوان کرد و گفت: نقش باید درست تعریف شود و در مورد جیب بر خیابان جنوبی نیز فیلم کمتر نوشته می شود و کمتر سرمایه گذاری می گردد.

وی تصریح کرد: ممیزی سینما در طول ادوار مختلف باعث افت کیفی فیلم ها شده و کسانی که این کار را انجام می دهند اخلاق جامعه را در نظر نمی گیرند و مسئولین با توجه به شناخت مردم ممیزی انجام دهند. همچنین هنرمند سیاه نمایی نمی کند و ما دوست داریم قبل از اینکه معضلی پیش بیاید آسیب شناسی کنیم.

خروج از نسخه موبایل