به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان با موضوعیت برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن از ابتداي سال اعلام كرده امسال پايان عمر جمهوري اسلامي ايران خواهد بود و برنامه هاي مختلفي را براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي پياده كرده است.
وی افزود: وزارت خزانه داري آمريكا اتاق جنگ اقتصادي علیه جمهوري اسلامي ايران است. براساس گزارش هايي كه بدست آمده ٣٧٠ نفر در وزارت خزانه داري امريكا روي مسئله تحريم ها و مسائل اقتصادي ايران به صورت شبانه روزي كار مي كنند و هيئت هايي حداكثر ٧٠ نفر در كشور هاي مختلف حضور داشتند كه در روابط اقتصادي خود با ايران تجديد نظر كنند.
اسکندری گفت: جنگ رواني كه دشمن توسط برنامه هاي تبليغاتي شروع كرده و مناسفانه در درون كشور هم تاثيرگذار بوده، نمونه اي از ان بحث افزايش تورم ، دلار و خريد و فروش سكه و طلا و همچنين برخي اعتصابات است.
فرماندار رفسنجان بیان داشت: همه اقداماتي كه دشمن انجام داده در راستاي نابودي جمهوري اسلامي ايران در چهلمين سال پيروزي ان است، سيگنال هايي از داخل كشور به دولت آمريكا و آقاي ترامپ ارسال شده و بدون تفكر اقداماتي انجام داده شده مانند ٢٢ارديبهشت ماه كه امريكا موضوع ماندن يا خروج از برجام را مطرح كرد وقتي باتوجه به سيگنال ها و جاسوسي ها اعتصاب هايي شكل گرفت ،امريكا زودتر از موعد معقر از برجام خارج شد.
اسکندری تصریح کرد: امسال جشن چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي را باشكوه برگزار می كنيم و ما بايد به نسل چهارم انقلاب ، دوران سخت و نفس گيري را که پشت سرگذاشته ايم، معرفي كنيم.
وی بیان داشت: وضعيت چهل سال قبل جمهوري اسلامي را با دنيا مقايسه كنيم، شاخص هاي بهداشت و درمان در كشور ما قابل مقايسه با بسياري از كشور هاي دنيا نيست، بايد اين مطالب و دستاورهاي نظام و انقلاب را در جامعه بازگو كنيم و جايگاه خود را به مردم ياداوري كنيم.
اسکندری گفت: بايد به جوانان و ملت تاكيد كرد كه انقلاب اسلامي نيز از روزي كه به پيروزي رسيده ،چهل سال با سختي و مشكلات مواجه بوده است. از همان ابتدا ترور هاي كور دوران انقلاب بعد از ان جنگ تحميلي ، تحريم هاي ظالمانه پي در پي و قطعنامه هاي سازمان ملل بوده است،در عين حال در بسياري از شاخص ها در كشور پيشرفت داشته ايم و با دنيا در رقابت هستيم.
وی افزود: سرانه سواد در كشور ما بسيار بالاست. در شهرستان رفسنجان فقط نزديك به سيصد نفر بيسواد وجود دارد كه اين شاخص ، شاخص بسيارخوبي است.
اسکندری تصریح کرد: از بحران هاي اقتصادي کشور و این جنگ اقتصادی دشمن با سربلندي عبور خواهيم كرد و پيروزي ديگري براي اين ملت خواهد شد.
