پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

ملت ایران اسلامی در جشن چهلمین سالگرد انقلاب مقاومتر حضور دارند

حضور پررنگ نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در رفسنجان

حضور پررنگ نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) اظهار داشت : تقوی و پرهیزکاری یکی از صفاتی است که یک مومن باید داشته باشد و جامعه باید به سوی آن پیش رود .

وی بیان داشت : هر چه تقوی جامعه بیشتر شود سلامت آن جامعه بیشتر خواهد شد و کاهش تقوی کاهش برکات را در بر خواهد داشت .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد : طبق فرمایش امام محمدباقر (ع) بارش باران بر اساس تقوی آن جامعه صورت می گیرد ولی بر اثر اعمال و رفتار مردم است که باران نازل شده، به اقیانوس ها سرازیر می شود که منفعتی برای دیار آن مردم ندارد .

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود : وجود معنوی شهدا برای انقلاب بسیار پر منفعت بوده است و اقتدار این انقلاب به برکت ایثارگری شهدا و کسانیکه پای این نظام ماندند می باشد .

وی عنوان داشت :مجموعه ادارات شهرستان به سهم خود برنامه جشن انقلاب را داشته باشند تا باعث ماندگاری خاطرات انقلاب شوند .

رمضانی پور اذعان داشت :همه دانش آموزان و کودکان خود را در  جشن انقلاب سهیم بدانند و با حضور گسترده در جشن انقلاب باعث نقش بر آب شدن نقشه های دشمنان شوند .

امام جمعه رفسنجان عنوان داشت : پایه نظام انقلاب، مردمی است و در جان و رگ های  آنها جای دارد با حرکت های اغتشاش آمیز و ترویستی ناامید نخواهند شد بلکه مردم را مقاومتر می کند.

وی ادامه داد :حادثه ربایش ۱۴ نفر از رزمندگان ، همچنین حادثه ترویستی اهواز و حادثه خانه ملت مردم را از نظام باز نمی دارد بلکه آنها هوشیارتر می شوند .

رمضانی پور با بیان اینکه عزاداری های امسال نسبت به سال قبل پرشورتر برگزار شد گفت :با توجه به مشکلات اقتصادی باز هم سفره های امام حسین (ع) پر برکت تر از سال قبل بود .

وی یادآور شد :حرکتها و فعالیتهای مذهبی کار خداست و جزو اراده اوست ، اگر ولی خداوند را مخلصانه حمایت کنیم همه چیز خواهیم داشت و بحث اقتصادی و جنگ تحمیلی اقتصادی هم آسان خواهد شد و پیروز میدان می شویم .

امام جمعه رفسنجان تاکید داشت :مسئولین هم با روحیه جهادی و با حمایت از رهبری همکاری کنند تا در این آزمون پیروز میدان شویم همچنان که در دوران دفاع مقدس پیروز میدان شدیم .

وی خاطرنشان کرد :رفسنجان در دوران دفاع مقدس به اندازه چند استان به جبهه ها کمک می کرد و الان هم این روحیه در شهرستان وجود دارد .

 

خروج از نسخه موبایل