خطیب جمعه رفسنجان:

کوتاهی مجلس در تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در تاریخ ملت ثبت شده است

  • شناسه خبر: 153742
کوتاهی مجلس در تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در تاریخ ملت ثبت شده است

خطیب جمعه رفسنجان گفت: مجلس محترم بایستی یک نگاهی به مجلس های گذشته هم بکند و بدانند که اگر مصوبه ی بدی داشته باشند در تاریخ ملت ثبت خواهد شد ، کوتاهی مجلس در تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در تاریخ ملت ثبت شده است.

خانه » سیاسی » کوتاهی مجلس در تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در تاریخ ملت ثبت شده است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین و با گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: سبزپوشان امنیت و اقتدار و حافظ امنیت کشور مایه افتخار این ملت و کشور شده اند و همه باید به کمک این نیرو برای ایجاد امنیت بیشتر بیاییم.
وی با عرض تسلیت شهادت مظلومانه غریب مدینه امام حسن مجتبی و شهادت حضرت رقیه بنت الحسین بیان داشت: امام حسن(ع) شهید نیرنگ و خدعه زمانه بودند هم کمی یار و بی وفایی اهل مدینه که ناشی از جهل مردم از امام زمانشان بود اگر مردم امام زمانشان را می شناختند باید جانانه دفاع میکردند و همپای امام زمانشان حرکت می کردند .
رمضانی پور ادامه داد: حضرت رقیه(س) سند ماندگار مظلومیت اهل بیت را نشان داد و امروز ملجا همه ما شیعیان و قطب بزرگ فرهنگی و افتخار مسلمانان است.

خطیب جمعه رفسنجان با عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت سلمان فارسی بیان داشت: سلمان فارسی افتخارش همین بس که پیامبر فرمودند منا اهل البیت ، سلمان محرم اسرار پیامبر و اهل بیت ایشان قرار گرفت و مایه افتخار ما ایرانی هاست که بوسیله ایشان ما شیعه شدیم.
رمضانی پور با گرامیداشت روز جهانی استاندار تصریح کرد: محصولات و کالاها و تولیدات داخلی و حتی واردات بایستی مطابق با استانداردهای لازم باشد و قدردانی می کنیم از رئیس و کارکنان این مجموعه که در این مسیر تلاش می کنند.
وی با گرامیداشت روز تربیت بدنی بر لزوم توجه به زیر ساختها و فضاهای مناسب برای ورزش تاکید کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مدال آفرینان عرصه ورزش را را عرصه جهادی دانستند .

رمضانی پور خاطر نشان کرد: بانوان ورزشکار جمهوری اسلامی در آرژانتین به خاطر شرایط خاص رقابت ها در بحث حجاب، از حضور امتناع کردند، درود خدا بر این جوانان ملت که اینگونه آرمان های نظام را حفظ می کنند ، این ملت قابل ستایش است و باید خدمت جانانه مسئولان را داشته باشند.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه تصریح کرد: برخی غرب گرا ها در کشور بن بست گرایی می کنند می گویند ما به بن بست رسیدیم و بزرگ نمایی می کنند و عنوان می کنند که باید با دشمن سازش کنیم در حالیکه همه ما می دانیم در کشور ما هیچ بن بستی نیست.
وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند من بن بستی در این کشور نمی بینیم اما این دلدادگان به غرب این آمریکا پرستان این اروپا پرستانی که در کشورمان در بدنه نظام هم بعضا قرار دارند که به انتخاب شما مردم انتخاب شدند فکر می کنند باید دست در دست دشمن بدهیم تا کشورمان را نجات دهیم، ای آقایانی که شما هیچ فهمی را ندارید هیچ درک ندارید حتی جلوی بینیتان را هم نمی بینید، این آمریکا به کجا و چه کسی خدمت کرده است؟

رمضانی پور خاطر نشان کرد: کشور ما کشوری غنی و ثروتمند است باید این ثروت را بروز کردن و در اختیار مردم قرار دادن مدیریت می خواهد که متاسفانه ما مدیریت نداریم مدیریت جهادی نداریم از نیروی جوان استفاده نمی شود.

وی بیان داشت: چند وزارت خانه در کشور وزیر ندارد چرا تعلل می کنند یعنی قحط الرجال است حتما باید پیرمردها را پیدا کنند و بر سر کار بگذارند مجلس هم که چشم بسته عمل می کند چرا جوانان را داخل دولت نمی برید، قانون منع بکار گیری بازنشسگان که ابلاغ هم شده در دولت هم اعمال کنید .
رمضانی پور گفت: همه ائمه جمعه به دولت و رئیس جمهور توصیه می کنند اما گوشی برای شنیدن و همتی برای عمل کردن وجود ندارد در حالیکه ما خیر این رئیس جمهور و مملکت را می خواهیم؛ نزدیک هفت ماه از ابتدای سال میگذرد اما چیزی مشاهده نمی کنیم خدمت و تلاشی نمی بینیم و باز هم مردم امیدوارند؛ درود ورحمت خداوند بر شما مردم که اینهمه امید دارید و این امید را از رهبری میگیرید و این امیدورای می تواند به حیات انقلاب اضافه کند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه به فرموده ی رهبری بصیرت و موقع شناسی رمز اقتدار و شکست ناپذیری ملت به برکت اسلام است تصریح کرد: به رغم بدخواهان نظام وانقلاب در خارج و داخل حضور با برکت رهبر انقلاب در جمع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان سلحشور در ورزشگاه آزادی را شاهد بودیم که اقتدار یک ملت رشید را به رخ جهانیان کشید اما متاسفانه در بیرون و داخل ان نشریات زنجیره ای ان را به سخره و طنز گرفتند .
وی افزود: کدام یک از شما قدرت دارید یک صد هزار بسیجی را جمع کنید بیش از ۷۰۰ هزار بسیجی در سراسر کشور همزمان با تهران اجتماع داشتند، به کوری چشم همه شما بدخواهان ما بیش از ده میلیون بسیجی داریم و این ملت هیچ اجازه ای برای نفوذ اجانب و دشمنان به این کشور نخواهند داد .

رمضانی پور گفت: ما به تصمیم مجلس و شورای محترم نگهبان در باره لوایح ، اگر تصمیمیشان قطعی شد ، احترام میگذاریم و خرده نمی گیریم اما مجلس محترم بایستی یک نگاهی به مجلس های گذشته هم بکند و بدانند که اگر مصوبه ی بدی داشته باشند در تاریخ ملت ثبت خواهد شد مثل مصوبه کاپیتلاسیون کوتاهی مجلس در تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در تاریخ ملت ثبت شده است.
امام جمعه رفسنجان در خصوص وام های معوق بانکها در شهرستان نیز بیان داشت: شهرستان رفسنجان همیشه در استان کمترین سوختی و بیشترین پرداخت ها را داشته است ، امسال گرفتاری برای مردم پیش امده و خدا راضی نیست که شما اینگونه فشار بیاورید زندان رفتن افراد برای شما پول نمی شود.

وی تصریح کرد: مخصوصا بانک ملت مردم را اذیت می کند یک مقدار به درد مردم برسد چه فایده دارد فشار آوردن به مردم؛ به مردم هم توصیه می کنیم بانکهایی که شما را اذیت می کنید حسابهایتان را ببندید و به حداقل موجودی برسانید و از بانکهایی که خوب عمل می کند حمایت کنید.

رمضانی پور در پایان به اهدای قلب کودک شش ساله در رفسنجان اشاره کرد و  گفت: اهدای عضو از جمله کارهای خداپسندانه است و از خانواده این عزیزان قدردانی می کنیم.

 

برچسب ها:
برجام حجت الاسلام رمضانی پور خطیب جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان