فرماندار رفسنجان در صبحگاه نیروهای مسلح مطرح کرد :

جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه تر و با عظمت تر برگزار خواهیم کرد

  • شناسه خبر: 153506
جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه تر و با عظمت تر برگزار خواهیم کرد

فرماندار رفسنجان گفت: ما به همت رزمندگان و دلاورمردان این  مرز وبوم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را خواهیم گرفت، جشنی با شکوهتر و با عظمت تر از گذشته برگزار می کنیم و تحریم ها را می شکنیم .

خانه » سیاسی » جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه تر و با عظمت تر برگزار خواهیم کرد

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری نسب صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان که به مناسبت هفته ناجا در محل کلانتری ۱۳ خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت :در یکسال گذشته در صحنه سیاسی جامعه ،فراز و فرودهای خاصی داشتیم کشور از دو سال اخیر با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا شرایط بسیار سختی را تحمل می کند.

وی بیان داشت :خوشبختانه با کمک نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان و بسیجیان علی رغم اینکه شهر رفسنجان یکی از شهرهای هدف بود توانسته است با همدلی و تعامل در سطح کشور عنوان بهترین شهرستان را از آن خود کند .

فرماندار رفسنجان تصریح کرد :کشور شرایط خاصی را پیش رو دارد زمانی در دهه ۶۰ کشور با جنگ نظامی روبرو بود و می دانستیم دنیا یک طرف است و خط مقدم کجاست و جبهه های نبرد کجاست ملت ما هم یک طرف ایستاده بودند  جوانان و زنان و مردان این مرز وبوم از جان و دل از کشور دفاع می کردند .

وی افزود :امروزه جنگ اقتصادی که دنیا به رهبری آمریکا با مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان بر علیه کشور ما راه انداخته است جبهه های ان به پهنای کره زمین می باشد و با سربازانی در جبهه دیپلماسی و هیات حاکمه دولت شبانه روز، درگیر است .

اسکندری نسب خاطرنشان کرد :آمریکا در خزانه خود ۷۲ نفر آدم به کار گرفته است که اقتصاد ایران را در صحنه بین الملل فلج کنند و مثلث عربستان ،آمریکا ،اسرائیل سه مسئولیت مهم بر عهده دارند اسرائیل و سازمان موساد طراح دسیسه ها و امارات و عربستان دلارهای نفتیشان را در اختیار انها قرار میدهند و آمریکا هم به عنوان فرمانده این گردان است  آنها تصمیم گرفتند که ایران چهلمین سال پیروزی خود را نبیند .

وی عنوان داشت :زمانیکه آمریکا از برجام خارج شد گفتند جمهوری اسلامی تا ۷ مرداد از بین می رود و دیگر نامی از جمهوری اسلامی نخواهد بود .

فرماندار رفسنجان اذعان داشت :آمریکائیها در راستای اهداف خود با راه اندازی جنگ روانی و بحران های خودساخته توانسته اند اقتصاد کشور را مختل نمایند .

وی در انتقاد از سخنانی پیرامون عدم مدیریت دولت در بحث اقتصادی و ارز و دلار یادآور شد :ای کاش منشا دلارهایی که وارد کشور می شد را هم بیان می کردند دلارهای عربستان از کردستان وارد ایران می شود و عنوان می شود که دولت کاری انجام نمی دهد .

اسکندری نسب گفت :ما به همت رزمندگان و دلاورمردان این  مرز وبوم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را خواهیم گرفت، جشنی با شکوهتر و با عظمت تر از گذشته برگزار می کنیم و تحریم ها را می شکنیم .

وی ادامه داد :ملت در کنار همدیگر و سربازانش در این پنج ماه توانسته تمام فراخوان های دشمن را به ناامیدی بکشاند به امید خداوند تمام نقشه های دیگر آنها را از بین می برد .

فرماندار رفسنجان گفت :آمریکائیها در دادگاه لاهه شکست خوردند  ایران با تلاش ، پیروی از ولایت و با وحدت و همدلی می تواند حق خود را  را آمریکائیها بگیرد.

وی بیان داشت :به زودی زود آمریکائیها شکست خود را اعلام خواهند کرد انها ثابت کردند در صحنه بین المللی هر پیمانی که نفعشان نباشد نمی پذیرند .

علیار اسکندری نسب عنوان داشت :شورای امنیت بین المللی امسال صحنه تمسخر رئیس جمهور آمریکا شد هیچ کس در صحنه بین المللی آمریکا را همراهی نکرده و نخواهد کرد دشمن وحدت  درون ما را نشانه گرفته است .

وی تاکید داشت :دشمن ستون خیمه انقلاب که همان ولایت فقیه است را مورد هدف قرار داده است اگر دشمن بتواند به این خیمه صدمه وارد کند همه ما زیر آوار نابود می شویم بایستی گوش به فرمان مولای خودمان باشیم تا بتوانیم از این گردنه خطرناک عبور نماییم .

اسکندری نسب عنوان داشت :ملت ما از سال ۶۸ فتنه هایی بزرگتر از این تحریم ها را پشت سرگذاشته است کمتر از دو تا سه ماه دیگر آمریکائیها با اهداف خود نمی رسند و مشکلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد آنچه که مهم است وحدت و همراهی و پیروی از ولایت است .

برچسب ها:
انقلاب اسلامی جشن 40 سالگی انقلاب صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان علیاراسکندری نسب فرمانده رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان