صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته ناجا / عکس

  • شناسه خبر: 153463
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته ناجا / عکس

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان صبح امروز به مناسبت هفته ناجا برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته ناجا / عکس

به گزارش خانه خشتی ، همزمان با هفته ناجا و در دومین روز از این هفته صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان با حضور امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، فرماندهان و یگان های نظامی و انتظامی ، مسئولین ادارات و جمعی از خانواده های معظم شهداء و پیشکسوتان نیروی انتظامی در کلانتری ۱۳خلیج فارس برگزار شد.

سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای نیروی انتظامی و ضمن خیر مقدم بیان داشت: نیروهای مسلح سربازان گمنامی هستند که آسایش خود و خانواده را با رضایت ، نثار امنیت مردم نمودند.

وی با اشاره به آیات و روایات دینی پیرامون مسئله امنیت و اجر و پاداش متولیان امنیت افزود: خلق امنیت یک اقدام مشترک دولتی و مردمی است و منحصر به یک دستگاه خاص نیست و امیدواریم که بتوانیم به کمک دستگاههای مختلف با کاهش وقع جرائم از تمام ظرفیت های موجود اقشار مختلف مردم و اجتماع و با جلب مشارکت انها با نمایش اقتدار و هوشمندی پلیس در مردم رضایتمندی ایجاد کنیم.

عباسی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و برنامه ریزی پیچیده دشمن و براه انداختن جنگ روانی با ابزار فضای مجازی و سایبری و شکست آمریکا و ایادی آن در منطقه،  وظیفه امروز مسئولین یک تلاش مضاعف در ایجاد چتر امنیت پایدار بر سر تمام مردم که حق عمومی آنان است؛ تنها عنصری که از این چتر عمومی خارج است خود مجرم و بر هم زنندگان امنیت است.

وی تصریح کرد: وقتی می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند یعنی باید مخلصانه کار کنیم و در این راه سر از پا نشناخت.

عباسی گفت: با تعامل مسئولین و وحدت می توانیم از پیچ های پی در پی که استکبار برای ما می پیچد عبور کنیم.

عکس از رضا ساجدی

برچسب ها:
سرهنگ نصرالله عباسی صبحگاه مشترک صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان نیروی انتظامی رفسنجان هفته ناجا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان