پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

استفاده از پتانسیل و ظرفیت نیروی جوان اولیت کاری ماست

محمد حسین زینلی در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت :بنده متولد ۱۳۶۵ و اهل رفسنجان هستم. مدرک کارشناسی ارشد برق را از دانشگاه باهنر اخذ کردم. از سال ۸۸-۸۹ به صندوق بازنشستگی مس سرچشمه آمدم و در مجموعه شرکتهای صندوق بازنشستگی و شرکت سرمایه گذاری شروع به فعالیت نمودم .
وی تصریح کرد :بیشتر حوزه کاریم در خصوص پروژه ها بوده است،
پروژه اهن اسفنجی فولاد سیرجان، پروژه آهک مجتمع، مدیر پروژه احداث انبار کنسانتره جدید و پروژه انتقال گازهای خروجی کنورتورهای کارخانه ذوب در مجموعه ی طرح های توسعه را به عنوان رئیس کارگاه و مجری شرکت نیپک با همکاری جوانان بومی به انجام رساندم.
زینلی تصریح کرد :در پروژه های جاری ساختمانی و صنعتی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه از سال ۹۳ مدیریت دفتر فنی را برعهده داشتم.
وی در خصوص اولویت کاری خود در شرکت ارفع سازان گفت :تعدادی قراردادهای دوره ای و مناقصه ای با شرکت مس داریم و اولویت کاری ما این است که در بحث ساماندهی نیروهای انسانی ،ساماندهی کارگاه ها ، بهسازی و نوسازی برخی ماشین الاتی که در مجموعه ارفع سازان وجود دارد و به شرکت مس سرویس دهی می کنند اقدام و پروژهای جاری را به اتمام رسانیم .
مدیرعامل جدید شرکت ارفع سازان کرمان گفت : شرکت فعال در قراردادهای جدید شرکت مس دیگر اولویت کاری ماست.
وی خاطرنشان کرد :ضمن تشکر از زحمات مدیران پیشین شرکت انشاا… با رویکرد استفاده از پتانسیل و ظرفیت نیروهای جوان و تلاش و همکاری جمعی پرسنل، بتوان پویاتر از قبل در راستای اهداف شرکت ارفع سازان و هلدینگ سرمایه گذاری مس پیش رفت .

خروج از نسخه موبایل