امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

دفاع مقدس برگرفته از نهضت پر افتخار عاشورای حسینی است

  • شناسه خبر: 152682
دفاع مقدس برگرفته از نهضت پر افتخار عاشورای حسینی است

امام جمعه رفسنجان گفت :هشت سال دفاع مقدس برگرفته از نهضت پر افتخار عاشورای امام حسین (ع) است مصادف شدن ایام دفاع مقدس با سوگواری شهادت امام حسین (ع) برای همین است .

خانه » سیاسی » دفاع مقدس برگرفته از نهضت پر افتخار عاشورای حسینی است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت :در دوران مقدس ما امکانات چندانی نداشتیم ولی توانستیم جلوی تجاوز دشمن به خاک ایران را بگیریم .

وی بیان داشت :در مخیل دشمن این بود که ظرف سه روز استان خوزستان را تسخیر کنند اما دشمن در قسمت سمت مسجد جامع خرمشهر تا ۳۵ روز با تمام امکانات خود جنگید تا توانست آنجا را اشغال نماید .

امام جمعه افزود :توان نیروهای با اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود که با کمترین امکانات و با ایمان قوی دشمن را زمین گیر کرد و کمتر از مدت کوتاهی اراضی اشغال شده را از دست دشمن آزاد کرد .

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد :هشت سال دفاع مقدس برگرفته از نهضت پر افتخار عاشورای امام حسین (ع) است مصادف شدن ایام دفاع مقدس با سوگواری شهادت امام حسین (ع) برای همین است .

وی  ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس عنوان داشت :امام سید الساجدین در چنین روزی بعد از شهادت پدربزرگوارشان همیشه در حال دفاع و مبارزه بودند با انواع سلاح ها با دشمن مبارزه و اسلام وشیعه را بازسازی کردند .

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد :ما برای ثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی طی این ۴۰ سال از هیچ اقدامی در جهت حفاظت از نظام باشد دریغ نکردیم و نخواهیم کرد دشمن سکوت نکرده است اتاقهای فکر دشمن در واشنگتن ، انگلستان ، فرانسه و آلمان همیشه برای براندازی این نظام فعال است تا با حمایت از ترویست ها و منافقین بتوانند نظام ما را ساقط نمایند .

وی بیان داشت :وعده های آبان و آذر رئیس جمهور آمریکا برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر برای ۱۰۰ سال دیگر هم باشد باز هم به نتیجه نخواهند نرسید.

امام جمعه رفسنجان گفت :اگر دشمن هزاران میلیارد برای از بین بردن نظام ما هزینه کند نتیجه ای در بر نخواهد داشت و چیزی جز پشیمانی برای دشمنان ما ندارد .

وی تاکید داشت :ما باید آماده باش دائمی داشته باشیم مراقبت از دشمن باید به صورت دائمی باشد مبادا اینکه غافل گیر شوید وبه صورت ناگهانی مورد حمله دشمن قرار گیرید .

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی توسط رهبری از سال ۸۹ مطرح شد گفت :رهبری سالهای سال را  تحت عناوین مختلف نامگذاری کردند و در خصوص اقتصاد کشور هشدار داده بودند که مسئولین به گوش باشند تا دشمن از این ناحیه نتواند ضربه ای را به نظام وارد نمایند.

حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت :اگر دولتها ،مجلس ها و دستگاه قضا به فرامین رهبری عمل کرده بودند امسال این همه رنج برای ملت را مشاهده نمی کردیم .      

وی یادآور شد :مسئولان در این چند سال تعلل کردند و عمری از نظام را صرف مذاکره کردند که هیچ دستاوردی نداشت .

امام جمعه رفسنجان گفت : یاس و ناامیدی در جامعه ناپسند است مسئولین و همه مردم باید امیدوار به نظام و اینده کشور باشند .

وی عنوان داشت :امروز نمی خواهیم دنبال مقصر باشیم مسئولین باید در این چند سال زیرساختهای اقتصادی را آماده می کردند .

رمضانی پور اذعان داشت :مسئولین خط قرمزها را رعایت نکردند واداده به دشمن شدند و دشمن از پشت به آنها خنجر زد و کشور معطل غربی ها شد .

امام جمعه رفسنجان بیان داشت :اگر این دولت و دولتهای گذشته به توان داخلی کشور اعتماد کرده بودند کشور ما امروز به عنوان کشور مقتدر در همه عرصه ها مخصوصا در عرصه اقتصادی بود و می بایست با دنیا جنگ اقتصادی راه بیاندازد .

وی تصریح کرد :طبق ایات قرآن باید در مقابله با دشمن از تاکتیکهای مختلف استفاده کنیم مهم این است که در میدان دشمن هوشیار باشیم، دلارها و طلاهای ذخیره ملت این ملت را اینگونه بر باد دادن بازی در میدان دشمن است و یقینا سوءتدبیر دستگاه های اقتصادی کشور بوده است .

رمضانی پور بیان داشت :امروز همان کسیکه که دلارها را بر باد فنا می دهد رئیس جمهوری آن شخص را به عنوان مشاور مالی انتخاب می کند چرا این همه دلار به کسانیکه حقی نداشتند واگذار شود و دستگاه قضایی چقدر برای این مفسدان اقتصادی جلسه بگذارد تا انها را به سزای اعمالشان برساند .

وی ادامه داد :در میدان دشمن بازی نکردن و هوشیار بودن یعنی امیدهای از قبل تعیین شده را عمل کنیم و دشمن را خوشحال نکنیم .

امام جمعه رفسنجان با اشاره به آیاتی از قران به جهاد در راه خدا تاکید داشت و گفت :در مقابل دشمن در برابر جنگ اقتصادی باید ثبات قدم داشته باشیم به یاد خدا بودن و توجه به دستور رهبری و پیشوا از دیگر مهمات است که اگر عمل می شد مصداق بازر تابعیت از رهبری قلمداد می شد .

وی افزود :امروز شاید برخی تابع رهبری باشند ولی در عمل فاصله مشاهده می شود ولایت مقتدرترین جایگاه است رهبری ما در اوج قدرت در میان همه ملت ها در همه عالم قرار دارد .

رمضانی پور گفت :باید از اختلاف و دو رویی در نظام پرهیز کنیم همه باید مسئولین را حمایت کنیم نباید جایگاه تضعیف شود از طرفی هم مسئولین به فکر مردم باشد و کار جهادی و انقلابی انجام دهند .

وی بیان داشت :مسئولین باید با عملشان پاسخ انتقادهایشان را بدهند  با استقامت در مقابل دشمن و حوادث سخت بایستیم  ثبات قدم جنبه جسمانی دارد ولی استقامت جنبه روانی و باطنی دارد امروز دشمنان از ناحیه فضای مجازی به جنگ روانی علیه ملت امده اند .

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد :مسئولین به فکر آینده انتخابات نباشند به فکر نفع نظام و ملت باشند پرهیز از کارهای ابلهانه و اعمال غرور امیز و پرهیز از ریاکاری به نفع ملت و کشور تمام می شود .

وی ادامه داد :جمهوری اسلامی یک الگوی کامل برای همه ملت های دنیاست و با مقاومت توانسته به پیروزی برسد و مقاومتها الهام گرفته از معجزه نظام جمهوری اسلامی است که باعث هراس دشمنان شده است .

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در رفسنجان هفته دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان