آیین اختتامیه دومین همایش ملی پسته در دانشگاه ولی عصر برگزار شد /تصاویر

  • شناسه خبر: 151512
آیین اختتامیه دومین همایش ملی پسته در دانشگاه ولی عصر برگزار شد /تصاویر

روز گذشته آیین اختتامیه دومین همایش ملی پسته به میزبانی دانشگاه ولی عصر برگزار شد

خانه » آخرین اخبار » آیین اختتامیه دومین همایش ملی پسته در دانشگاه ولی عصر برگزار شد /تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، روز گذشته آیین اختتامیه دومین همایش ملی پسته به میزبانی دانشگاه ولی عصر برگزار شد .

علیزاده دبیر اجرایی همایش در آیین اختتامیه دومین همایش ملی پسته ایران  اظهار داشت :این همایش با کمک دانشگاه ولی عصر (عج) و پژوهشکده پسته و دانشگاه علوم پزشکی شکل گرفت .

وی با بیان اینکه همایش پسته دو سالی یک بار برگزار می شود تصریح کرد :دوره قبل این همایش در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شده بود همایش دیگر به نام پسته با محوریت سلامت پسته در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده بود .

علیزاده با اشاره به اینکه این همایش بتواند ریشه دار باشد و دروه های بعدی ان برگزار شود گفت :شروع این همایش و برنامه ریزی در جهت برگزاری این همایش به ۹ ماه گذشته بر می گردد از سال گذشته کمیته های اجرایی و علمی تشکیل دادیم .

وی افزود :۱۷۱ مقاله به دبیرخانه ارجاع داده شده است کمیته های برای داوری تشکیل شد ۱۶۱ مقاله پذیرفته شد ،ده جلسه با ادارت مختلف داشتیم یکی از اداراتی که میزبان نبود ولی به ما کمک کرد جهادکشاورزی بود که تشکر ویژه دارم .

علیزاده بیان داشت :با رویکردی که دکتر دهقان ایجاد کرد و کمک مس سرچشمه و حضور باغدارن در این همایش نشان می دهد که این همایش می تواند به شکل پیشرفته تری برگزارشود .

وی خاطرنشان کرد :کارگروه هایی در این همایش شکل گرفت بیش از ده کمیته داشتیم از معاونت های پژوهشی ، دانشجویی و معاونت فرهنگی و رسانه ها همه در این همایش حضور داشتند و همکاری کردند .

علیزاده گفت اذعان داشت :هر کسی که در خصوص پسته می تواند وارد عمل شود همه اعم از دانشگاهیان و محققین صاحب نظران همه وارد عرصه شود دلمردگی و نا امیدی ایجاد نکنیم و همه سعی کنیم در این راستا برای بهبود وضعیت پسته قدم برداریم .

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان همایش پسته همایش ملی پسته
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان