با حضور رئیس آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر صورت گرفت؛

استقبال از نائب قهرمان المپیاد آماده کشور در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 150846
استقبال از نائب قهرمان المپیاد آماده کشور در رفسنجان / تصاویر

از دانش آموزان دادرسی که موفق به کسب نائب قهرمانی المپیاد آماده کشور شدند عصر امروز در رفسنجان استقبال و تجلیل شد.

خانه » اجتماعی » استقبال از نائب قهرمان المپیاد آماده کشور در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، عصر امروز آیین استقبال و تجلیل از دانش آموزان دبیرستان فرهنگ رفسنجان که موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی المپیاد آماده ی کشوری شدند، با حضور حسینی پور رئیس آموزش و پرورش ، بابایی رئیس جمعیت هلال احمر، بخشی بخشدار و جمعی از خانواده های این دانش آموزان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش رفسنجان برگزار شد.


محمد بابایی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی ضمن تشکر از اعضای حوزه ی جوانان جمعیت هلال احمر و مربیان تیم های دادرس عنوان کرد:دادرس به معنای افزایش میزان اگاهی عموم مردم در جامعه است یکی از وظائف جمعیت هلال احمر افزایش اگاهی عموم مردم جامعه در ارتباط با مواجهه با شرایط اضطراری است طبیعتا باید به این بپردازد که در جامعه ی هدف میتواند هرکسی و هر قشری در جریان طرح ملی دادرس باشد.


وی افزود:جامعه ی هدف جمعیت هلال احمر در طرح دادرس، دانش اموزان پایه ی هشتم شهرستان رفسنجان بودند که ۲۶ تیم را که به طور کامل با همه ی استاندارد هایی که طرح ملی دادرس داشته است اموزش داده و اماده ی حضور در مسابقات مرحله ی شهرستانی کرده است.

بابایی گفت: دراین مسابقات از بین دختران و پسران هرکدام یک تیم را انتخاب و به مسابقات منطقه ای اعزام شدند و در مرحله ی منطقه ای تیم های شهرستان رفسنجان که بین مناطق مختلف استان شرایط بهتری را نسبت به سایر تیم ها داشتند به مسابقات استانی راه یافتند و در مسابقات استانی تیم پسران شهرستان رفسنجان به عنوان نماینده ی استان کرمان در مسابقات کشوری حضور یافتند.


رییس جمعیت هلال احمر در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات دادرس اظهار داشت: این مسابقات در بندر انزلی برگزار شد که شامل ۵ آیتم خروج اضطراری در شرایط آتش سوزی با شبیه سازی اتش سوزی در مدرسه شینا ، خروج اضطراری در موقع زلزله با پیش بینی پناه گیری ایمن,چادر زنی و اسکان اضطراری,عبور از موانع و حمل مصدوم در شرایط تخصصی و آیتم تخصصی مواجهه با مصدوم و برخورد اصولی با مصدوم و احیاء قلبی ریوی بود.
بابایی خاطر نشان کرد: در همه ی آیتم ها دانش اموزان شهرستان رفسنجان مدال های طلا نقره و برنز را کسب و استحقاق دریافت جام بشر دوستانه یا کاپ اخلاق مسابقات را داشتند و در مجموع جمع بندی امتیازات در مسابقات کشوری تیم شهرستان رفسنجان توانست مقام دوم کشوری را کسب کند.

    

 

تهیه و تنظیم: مریم مرادی

انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان المپیاد اماده کشوری جمعیت هلال احمر رفسنجان دادرس دبیرستان فرهنگ رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان