فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

یک اداره ثبت اسناد و املاک در رفسنجان جوابگوی مردم نیست

  • شناسه خبر: 150727
یک اداره ثبت اسناد و املاک در رفسنجان جوابگوی مردم نیست

فرماندار رفسنجان گفت :با توجه به وسعت ۸ هزار هکتاری شهرستان یک اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان جوابگوی مردم نخواهد بود و همچنین با توجه به بخش های شهرستان و محدودیت کاری همکاران ما در اداره ثبت اسناد و املاک باید یک ناحیه دیگر به شهر اضافه شود .

خانه » آخرین اخبار » یک اداره ثبت اسناد و املاک در رفسنجان جوابگوی مردم نیست

به گزارش خانه خشتی ، علیار اسکندری نسب در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که روز گذشته با حضور معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد با تبریک ایام ولایت وهفته دولت اظهار داشت :رفسنجان ۳۲۰ هزار نفر جمعیت (براساس سرشماری سال ۹۵) و میزبان ۶۱ هزار نفر اتباع بیگانه است .

وی بیان داشت :در رفسنجان تعامل خیلی خوبی بین مسئولین و مردم وجود دارد این تعامل باعث شده است که مردم از خدمات خوبی بهره مند باشند .

فرماندار رفسنجان تصریح کرد :با توجه به محدودیتهای بودجه ای که در کشور وجود دارد ما توانسته ایم ۴۸۶ میلیارد ریال بدون کمک های کشوری با مساعدتهای دهیارهای ،شورای شهر از طریق خیرین جذب نماییم .

وی افزود :همه خدمات در قالب کمکهای مردمی بوده و بودجه کشور از اول انقلاب تا کنون برای شهرستان بیشتر از ۱۰ تا ۱۵ درصد نبوده است ولی امسال شهرستان با یک بحران جدی ناشی از کاهش درامد کشاورزی روبرو است .

اسکندری نسب خاطرنشان کرد :بحث سند ۲۰۹۴ ،۴۵ سال بود که بلاتکلیف مانده بود و مردم را در اسناد ملی با مشکل روبرو کرده بود که این مشکل با پیگیرهای نماینده شهرستان رفع می شود .

وی ادامه داد : با توجه به وسعت ۸ هزار هکتاری شهرستان یک اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان جوابگوی مردم نخواهد بود و همچنین با توجه به بخش های شهرستان و محدودیت کاری همکاران ما در اداره ثبت اسناد و املاک باید یک ناحیه دیگر به شهر اضافه شود .

فرماندار رفسنجان گفت :مشکلی که در  اسناد ملکی کشاورزان در شهرستان  وجود دارد مبتنی بر این است که  برای زمین های کمتر از ۲.۵ هکتار افراد قادر به اخذ سند نیستند در این مورد تصمیمی گرفته شود تا مشکل این اسناد رفع شود .

 

برچسب ها:
اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان