امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

هفته دولت فرصتی است برای توجه به خواسته مردم

  • شناسه خبر: 150040
هفته دولت فرصتی است برای توجه به خواسته مردم

امام جمعه رفسنجان گفت: هفته دولت فرصتی است برای توجه به خواسته مردم، نگرانی مردم بی ثباتی در بازار و بی انصافی برخی زالو صفتان است که هرکاری دلشان بخواهد می کنند اما کنترل بازار سرعت چندانی ندارد.

خانه » رفسنجان » هفته دولت فرصتی است برای توجه به خواسته مردم

به گزارش “خانه خشتی” حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و انجام واجبات اظهار داشت: اگر در رفع اختلافات بی تفاوت باشیم گرفتاری هایی برای جامعه پیش می‌آید، دادگاه های خانواده تمام تلاششان را برای اصلاح جامعه انجام میدهند.

وی ضمن تبریک پیشاپیش ولادت امام هادی(ع) و عید سعید غدیر خم بیان داشت: پیام غدیر معرفی الگوی اسلامی برای راه انبیاء الهی است، عید ولایت، سیاست و دخالت مردم در امر حکومت اسلامی است.

رمضانی پور در ادامه بیان داشت: کسانی که می خواستند غدیر را نابود کنند خودشان را نابود کردند، عید غدیر نه برای همه شیعیان بلکه برای همه مسلمانان است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های ائمه به ویژه امام هادی واقعه غدیر بوده که موضوع غدیر را تبیین می کند.

رمضانی پور باتوجه به هفته دولت بیان داشت: هفته دولت فرصتی است برای توجه به خواسته مردم، نگرانی مردم بی ثباتی در بازار و بی انصافی برخی زالو صفتان است که هرکاری دلشان بخواهد می کنند اما کنترل بازار سرعت چندانی ندارد.

امام جمعه رفسنجان ضمن دعوت مردم برای حمایت از دولت خاطر نشان کرد: ما باید از دولت حمایت کنیم تا  کارها روال خود را داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب همه ی دولت هارا به ویژه این دولت را مورد حمایت و تأیید قرار دادند.

رمضانی پور با توجه به تحریم های اخیر آمریکا تصریح کرد: ما می دانستیم که آنها می خواستند ما را تحریم کنند، ما درجنگ و دفاع مقدس آمادگی نداشتیم و ظرف چند روز آمادگی پیدا کردیم و جلوی دشمن را گرفتیم اگر می دانستیم ،برای تحریم و جنگ اقتصادی زودتر از این پای کار می‌آمدیم و از ابزار های مختلف استفاده می کردیم.

امام جمعه رفسنجان ضمن محکوم کردن محتکرین بیان داشت: محتکرین و مفسدین اقتصادی در هر سمت و دوره ای که هستند باید معرفی شوند تا مردم آنها را بشناسند، اگر محتکر را جریمه می کنید این را تابلو کنید تا مردم بفهمند و خوشحال شوند.

برچسب ها:
بی ثباتی بازار تحریم های اقتصادی خواسته مردم عید غدیر مفسدین اقتصادی هفته دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان