مسئول موسسه فرهنگی فاطمه الرسول انار :

راه یابی ۱۱۰ نفر از قران آموزان رفسنجانی به طرح استعدادیابی قرآنی

  • شناسه خبر: 149524
راه یابی ۱۱۰ نفر از قران آموزان رفسنجانی به طرح استعدادیابی قرآنی

مسئول موسسه فرهنگی فاطمه الرسول انار گفت :به همت موسسه جامعه القران رفسنجان ۱۱۰ نفراز قران آموزان رفسنجانی بعد از گذراندن چند مرحله به طرح استعدادیابی قرآن راه یافتند .

خانه » رفسنجان » راه یابی ۱۱۰ نفر از قران آموزان رفسنجانی به طرح استعدادیابی قرآنی

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام فخرالدین مرتضوی در مراسم اختتامیه طرح استعدادیابی قرآنی موسسه جامعه القران کریم امام حسن مجبتی (ع) که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان در تالار فرهیختگان دانشگاه ازاد برگزار شد اظهار داشت :به همت موسسه جامعه القران رفسنجان ۱۱۰ نفراز قران آموزان رفسنجانی بعد از گذراندن چند مرحله به طرح استعدادیابی قرآن راه یافتند .

وی بیان داشت :این طرح به مدت ۴۵ روز شامل برنامه های متنوع آموزشی ، تفریحی و عبادی بود که قرآن اموزان دو جزء ازقران شامل جزء ۲۸ و۲۷ که جزء های سختی بودند با مفاهیم ان آشنا شدند برخی یک جزء را حافظ شدند همه در این طرح موفق بودند .

حجت الاسلام مرتضوی افزود :امروز ازمون پایان دوره این عزیزان با حضور ۴ نفر از داوران برگزار شد در جمع بندی که داشتیم ۹۵ درصد از عزیزان در پایان دوره قبول شدند انشاءا…هفته اینده عازم سفر زیارتی مشهد هستند .

وی تصریح کرد :سوم شهریور دوره نیمه تخصصی قرآن اموزان شروع خواهد شد یک ماه در شهریورماه به همت اقای سازندگی و آقای حسین نژاد که ایشان از والدین قران اموزان می باشند و همچنین فرماندهی توپخانه یک دوره در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد :در این دوره افرادی که در آزمون پایان دوره موفق شوند در طرح نخبگان قرآنی پذیرفته می شوند طرح نخبگان قرانی طرحی سه ساله می باشد که قرآن آموزان به مدت سه سال همراه با تحصیل در مدرسه و برنامه های آموزشی درسی مدرسه، حافظ کل قران می شوند .

مسئول موسسه فرهنگی فاطمه الرسول انارگفت : از خانم کرمی مدیریت جامعه القران تشکر می کنیم که فضای باشکوه را ایجاد کردند ایشان با برنامه ریزی برای کلیه مدارس غیرانتفاعی که در اختیارشان است از ساعت ۶ تا ۹ صبح را به منظور برنامه های فوق مدارس برای سال تحصیلی جدید قرار داده اند .

وی تاکید داشت :بچه ها سه ساعت در روز را برای خواندن قران اختصاص می دهند از صبحگاه خود گذشته اند تا مربیان بتوانند با یک برنامه خوب آموزشی در مدت سه سال انها را به درجه رفیع حافظ قرانی برسانند .

برچسب ها:
راه یابی 110 نفر از قران آموزان رفسنجانی به طرح استعدادیابی قرآنی رفسنجان طرح استعدادیابی قرآنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان