رفسنجان میزبان «بچه های ایران»

  • شناسه خبر: 14920
رفسنجان میزبان «بچه های ایران»

هم زمان با دهه فجر، گروه تئاتر «بچه های ایران»  صبح دوشنبه با حضور در مدارس ابتدایی رفسنجان، به اجرای نمایش برای گروه سنی کودک و نوجوان پرداختند. به گفته مسئول کمیته کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اجرای تئاتر سیار «بچه های ایران» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان […]

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان میزبان «بچه های ایران»

هم زمان با دهه فجر، گروه تئاتر «بچه های ایران»  صبح دوشنبه با حضور در مدارس ابتدایی رفسنجان، به اجرای نمایش برای گروه سنی کودک و نوجوان پرداختند.

به گفته مسئول کمیته کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اجرای تئاتر سیار «بچه های ایران» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت سه روز در استان ادامه دارد.

حدادی افزود: این گروه سه نفره با حضور در استان های مختلف ایران، به خصوص مناطق زلزله زده بم و آذربایجان شرقی، ضمن ایجاد فضای شاد برای کودکان، به آموزش مسائل تربیتی و فرهنگی می پردازند.

وی استقبال دانش آموزان و مردم را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: این گروه صبح روز دوشنبه در مدارس پسرانه امام سجاد (ع) و مجتمع آموزشی دخترانه علوی به اجرا پرداختند و نمایش عمومی گروه عصر دوشنبه در بوستان جوان برگزار شد.

سرپرست گروه تئاتر سیار «بچه های ایران» نیز در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: سابقه فعالیت گروه تئاتر سیار به ۱۶ سال قبل برمی گردد و تاکنون همه اجراها بر روی تریلی در کلیه استان ها انجام شده است. ضمن اینکه چندین اجرای ثابت در شهر تهران برای رده های مختلف سنی برگزار کرده ایم.

مهدی قلعه ادامه داد: هدف گروه ایجاد فضای آموزشی برای کودکان و نوجوانان است که در بخشی از آن روایت قصه هم داریم.

برچسب ها:
بچه های ایران رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان