آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار برگزار شد / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 149175
آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار برگزار شد / گزارش تصویری

آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان و انار امروز با هماهنگی خانه مطبوعات رفسنجان و به همت مدیریت مس سرچشمه رفسنجان در هتل هیلان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار برگزار شد / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان و انار امروز با هماهنگی خانه مطبوعات رفسنجان و به همت مدیریت مس سرچشمه رفسنجان در هتل هیلان برگزار شد.

اسکندری نسب فرماندار، انارکی محمدی نماینده، احمدی مدیر مس سرچشمه ، باقری معاون فرماندار، بخشی بخشدار ، پاکزاد نائب رئیس شورای شهر، عباسی رئیس اداره راه و شهرسازی ، میرافضلی مدیر روابط عمومی مس سرچشمه از جمله مسئولین حاضر در این مراسم بودند.

هیات مدیریه خانه مطبوعات کرمان نیز از دیگر میهمانان این محفل بودند .

در آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار فاطمه ملایی نماینده خبرنگاران و مجتبی ترابی نماینده مدیر مسئولان به بیان برخی مطالبات این قشر پرداختند .

ابراهیم انوشه مسئول خانه مطبوعات رفسنجان خیر مقدم گفت و حسین احمدی مدیر مس سرچشمه از رابطه رسانه و صنعت و یاری رساندن رسانه به توسعه صنعت گفت. عباس تقی زاده فعال رسانه ای از اخلاق رسانه ای سخن گفت و فرماندار رفسنجان از اهمیت کار خبرنگاران و ارج نهادن آن و امنیت شغلی خبرنگاران سخن به میان آورد. انارکی محمدی نماینده از نقش خبرنگاران در زدودن بی عدالتی ها در جامعه گفت و محمد آبادی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان خانه مطبوعات را قانونی ترین تشکل مطبوعات کشور و به رسمیت شناخته آن را ضروری دانست.

در این آیین از پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستانهای رفسنجان و انار و پدر بزرگوار شهید خبرنگار احمد محمدی تجلیل بعمل آمد و مراسم قرعه کشی اعزام سی نفر از خبرنگاران به سفر زیارتی مشهد مقدس به همت مس سرچشمه انجام گرفت.

در ادامه گزارش تصویری کامل آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار را می بینید:

عکس از سید امیر مهدی رضایی

 

برچسب ها:
آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان و انار خانه مطبوعات رفسنجان روز خبرنگار مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    دادند وخوردید وشکمهایتان را از مال وغذای حرام پرکردید ، مطمئن باشید دیگر نمی توانید بحق قلم بزنید

    شهروند

    هتل هیلان گران ترین مجموعه خدماتی در شهر رفسنجان است. هزینه مالی همایش ها و نشستهای دولتی که در این هتل برگزار می شود آیا شفاف است ؟ در این شرایط سخت اقتصادی عامه مردم جامعه آیا از پول بیت المال این هزینه ها و تجملات پرداخت مشود؟؟؟ یا از جیب شخصی؟؟؟ آیا ضرورتی دارد برگزاری همایش های مثلا روز خبرنگار در این هتل مجلل؟؟؟ آیا قرار است بحثهای این چنینی خصوصا درباره این مراسم و مراسم مشابه این چنینی چون برای خبرنگاران است دیگر صدای سوال و انتقاد رسانه های شهرستان را نشنویم؟؟؟؟ ضمن احترام به همه خبرنگاران و فعالین رسانه ای که معتقد به حق انتقاد برای هر انسانی هستند خدای ناکرده تقدیر به منزله نمک گیر کردن و سکوت این قشر مظلوم نباشد...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان