معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد:

کار خبری به منزله تیغ دولبه است

  • شناسه خبر: 149071
کار خبری به منزله تیغ دولبه است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: کار خبری ارزش دارد و به منزله تیغ دولبه است که می تواند اثرات مثبت و منفی در جامعه داشته باشد .

خانه » اجتماعی » کار خبری به منزله تیغ دولبه است

به گزارش خانه خشتی ؛ محمدرضا میرزابیگی در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان که به همت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت : وضعیت اقتصادی ما کمتر از جنگ نیست و این موضوع وضعیت خبرنگاری را حساس تر خواهد کرد .

وی بیان داشت: وظیفه خبرنگار ،وظیفه ای بسیار سنگینی است تمییز دادن و تشخیص اخبار بسیار مهم است چراکه یک خبر ممکن است پشت پرده هایی داشته باشد که از آن بی خبر باشیم .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد :کار خبری ارزش دارد و به منزله تیغ دولبه است که می تواند اثرات مثبت و منفی در جامعه داشته باشد .

احمد جمالزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این جلسه با تبریک روز خبرنگار به تداوم همکاری رسانه ها با دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت :خبرنگاران می توانند وضعیت روانی جامعه را تغییر دهند آنها می توانند امیدواری یا یاس و ناامیدی را در جامعه به وجود بیاورند اگر تعهد و احساس مسئولیت لازم در خبرنگار نباشد اثرات نامطلوبی بر جامعه حاکم می شود .

وی اضافه کرد :شغل خبرنگاری از جنبه روانی شغل بسیار طاقت فرسا و سختی است انعکاس اخبار و صداقت بسیار مهم است با توجه به شرایط حساس اقتصادی کشور جامعه ما نیاز به امید و نشاط دارد این مهم توسط شما رسانه ها صورت می گیرد .

سلطان خواه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه کار اطلاع رسانی و ارسال مطالب صحیح، کاری خالی از زحمت و مخاطره نیست و عشق و تلاش را می طلبد اظهار داشت: گزارشاتی که توسط خبرنگاران از مجموعه ما تهیه می کنند علاوه بر اینکه نقاط قوت را به مردم معرفی می نمایند امیدواریم نقاط ضعف را هم به خودمان منعکس کنند که در اصلاح ان گامی برداریم تا اثر مطلوب و سازنده ان در جامعه نمودار شود .

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه  یکی از رسالتهای رسانه ها افزایش اگهی در  جامعه است افزود :از توصیه های مذهبی است که از بروز مسائلی  که باعث مفسده در جامعه می شود جلوگیری شود .

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تیغ دولبه خبر دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان روز خبرنگار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان