از طرح تندیس تبسم خدا رونمایی خواهد شد

  • شناسه خبر: 14894
از طرح تندیس تبسم خدا رونمایی خواهد شد

آقای مهدی عبدالهی دبیر اجرایی طرح تبسم خدا در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی ” اظهار داشت: برای اولین بار از سوی کانون فرهنگی هنری شهید حسن عبد الهی شهرستان رفسنجان جشن تولدی برای ۹۲۴ شهید رفسنجان در ۲۱ بهمن گرفته میشود. وی افزود:برنامه های زیادی از جمله رونمایی از تندیس «تبسم خدا» ،رونمایی از […]

خانه » آخرین اخبار » از طرح تندیس تبسم خدا رونمایی خواهد شد

آقای مهدی عبدالهی دبیر اجرایی طرح تبسم خدا در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی ” اظهار داشت: برای اولین بار از سوی کانون فرهنگی هنری شهید حسن عبد الهی شهرستان رفسنجان جشن تولدی برای ۹۲۴ شهید رفسنجان در ۲۱ بهمن گرفته میشود.

وی افزود:برنامه های زیادی از جمله رونمایی از تندیس «تبسم خدا» ،رونمایی از کیک تولد شهدا به وزن یک تن و اجرای موسیقی مردان خدا توسط استاد سید جلال الدین محمدیان خواننده کشوری در این روز اجرا خواهد شد.

دبیر اجرای طرح تبسم خدا اجرای مسابقه تبسم خدا با طرح سوالات زندگی نامه شهدای رفسنجان و بیان خاطرات شیرین شهدا از امام جمعه و دختر شهید میر افضلی رفسنجان از برنامه های دیگر این مراسم نام برد.

وی گفت: توسط خانواده های اولین شهید مفقود الاثر جنگ تحمیلی در سال ۵۹ و آخرین شهید رفسنجان در سه ماه قبل ،شهید با بان و خانواده های سه شهید این کیک برش داده و بین مهمانان تقسیم خواهد شد.

آقای عبد الهی تصریح کرد: مهمانان در این مراسم به دلخواه خود هدایای نقدی و غیر نقدی به شهدا تقدیم میکنند که این هدایا به دست فقرا و نیاز مندان خواهد رسید.

رضایی

برچسب ها:
از طرح تندیس تبسم خدا رونمایی خواهد شد تبسم خدا تولد رفسنجان شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان