مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع ملی مس ایران مطرح کرد :

سهم مس رفسنجان قطعا می بایست از مس کرمان بیشتر باشد

  • شناسه خبر: 148394
سهم مس رفسنجان قطعا می بایست از مس کرمان بیشتر باشد

مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع ملی مس ایران گفت :به مسئولین شما انتقاد دارم چرا اجازه دادید اینجوری اتفاق بیفتد اینکه بنده از جایی دیگر آمده ام این بی عدالتی بر شانه من سنگین شود این درست نیست به جایی که معین نیستیم بیشتر توجه شود و به جاهائیکه آلایندگی بیشتر است و حوزه ان مس است امکانات کمی در نظر گرفته شود .

خانه » ورزشی » سهم مس رفسنجان قطعا می بایست از مس کرمان بیشتر باشد

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع ملی مس ایران در نشست صمیمی با تلاشگران باشگاه صنعت مس رفسنجان اظهار داشت : اگر بودجه ای داشته باشیم این بودجه را بایستی بین تیم های مختلف تقسیم کنیم.

وی بیان داشت :عدالتی در رابطه با بودجه مس سرچشمه وجود نداشته سهم رفسنجان از این باید بیشتر شود .

حجت الاسلام توحیدی تصریح کرد :مسئولین باید به سمت پیشرفت پیش بروند نه اینکه فوتبال را حذف کنند فوتبال باید قدرتمند شود و در کنار آن تیم های دیگر را روی کار بیاوریم .

وی افزود :شرایط فوتبال کنونی به دلایل مختلف باید قدرتمندتر از رشته های دیگر باشد باید به فوتبال توجه کرد و به رشته های مدال اور دیگر هم توجه کرد .

مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع ملی مس ایران خاطرنشان کرد :از ابتدای ورود خود ،از باشگاه ها تقاضا کردم که به ان بها داده شود و بخشی از جوانان وارد شوند اعتقاد دارم که امروزخدای ما هست اگر اتفاقی بیفتد جوانان ما خط مقدم هستند آنها شما پیروان صدیقی هستند که عشق و رشادت را از بزرگترهایتان یاد گرفتند .

وی ادامه داد :مانسلی بودیم پدران ما زیر سلطه شاه بودند صبر را از انها آموختیم ولی شما رشادت های پدران خود را یاد بگیرید و هیچ شکی نیست به فرموده رهبر معظم انقلاب جوان امروز ده ها بار محکمتر از جوان دیروز است .

حجت الاسلام توحیدی گفت :پیشکسوتان باید در کنار جوانان قرار گیرد ،برخی می گویند با بازیکنان قراردادهای یک میلیاردی بسته می شود ولی نباید حرف بدون سند زد ما کجا قرارداد یک میلیاردی داریم مخصوصا از زمانیکه بنده خدمت رسیدم سقف گذاشتیم آزمایشی رده بندی کردیم هیچ کدام از ارقامی که برخی می گویند نیست .

وی افزود :۶۰ درصد و ۳۰ درصد هم وجود ندارد بخشی متعلق به سرچشمه از آن  رفسنجان است و بخشی دیگر متعلق به شهربابک است و بخشی پاریز. انچه که ما از مس سرچشمه استفاده می کنیم و انچه که بنده می گویم بخشی از آن را به شما اختصاص میدهیم .

وی بیان داشت :بخشی از آن را به کرمان و بخشی دیگر را به پاریز اختصاص خواهیم داد اگر بحث الایندگی باشد پاریزیها بیشتر از شما آلایندگی دارند آن ده درصد را به پاریزیها اختصاص دادیم .

مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع ملی مس ایران تاکید داشت :ما معین کرمان نیستیم ،من قطعا اگر بودجه را اختصاص بدهم بودجه ای را به جاهایی اختصاص می دهم که آلایندگی ان بیشتر است و رفسنجان از آن مستثنی نیست عدالتی در این رابطه وجود نداشته شما خبر ندارید که پاریز و شهربابک چقدر از الایندگی دریافت می کنند .

وی یاداور شد :ما اگر معین شهر انار هستیم بایستی در آنجا هم باشگاه تاسیس می کردند عدالتی وجود نداشته است و تاسیس نکردند امسال به لطف خداوند متعال ما سعی کردیم از ابتدا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم سهم رفسنجان قطعا می بایست از سهم کرمان بیشتر باشد اما یک مرتبه این اتفاق نمی تواند بیفتد.

حجت الاسلام توحیدی گفت :سعی می کنیم سهم رفسنجان را بالا بیاریم و به فضل الهی آن ۳۰ درصد را به رفسنجان اضافه کردیم و یک مقداری به سهم کرمان نزدیک شدیم .

وی بیان داشت : در این جلسه بحث سیاسی نداریم ،اگر نماینده و مسئولی برای افزایش بودجه تلاش کند ما ان بودجه را صرف همان شهرستان خواهیم کرد .

مشاور فرهنگی ورزشی مدیرعامل صنایع ملی مس ایران به بحث عدالت در ورزش اشاره داشت و افزود :به مسئولین شما انتقاد دارم چرا اجازه دادید اینجوری اتفاق بیفتد اینکه بنده از جایی دیگر آمده ام این بی عدالتی بر شانه من سنگین شود این درست نیست به جایی که معین نیستیم بیشتر توجه شود و به جاهائیکه آلایندگی بیشتر است و حوزه ان مس است امکانات کمی در نظر گرفته شود .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان