پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اطاعت از ولایت فقیه لازمه اقتدار جامعه است

به گزارش خانه خشتی؛حجت الاسلام حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی کارکنان زندان استان کرمان و خانواده انان با تبریک دهه کرامت اظهار داشت :قرآن و اهل بیت دو سرمایه معنوی ما مسلمانان می باشند.
وی بیان داشت :قرآن چراغ هدایت و کشتی نجات ما و عترت و اهل بیت که قرآنهای ناطق نامیده می شوند برای هدایت ما انسانها فرستاده شده اند .
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رفتار پیامبر (ص) دلیلی بر گفتار ایشان می باشد تصریح کرد :اگر رفتار انسان شاهدی بر گفتارش باشد پذیرش اجتماعی را در پی خواهد داشت .
وی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) مبلغ، مرشد و واعظ هستند افزود :رمز موفقیت عمل کردن است معلم و مربی باید جاذبه در حد اعلی و دافعه در حد ضرورت داشته باشد .
حجت الاسلام حسینی عنوان داشت :پیامبر (ص)همچون نور خورشید، باعث پیشرفت و رشد اسلام ، آسایش و آزادی را برای انسان به ارمغان می اورد .
وی با بیان اینکه زندان در اسلام برای تربیت ،اصلاح ذات البین و بازگشت به زندگی دوباره می باشد تاکید داشت :همه در برابر قرآن و عترت چهار وظیفه داریم که اگر به انها عمل کنیم مدینه فاضله برای ما محقق می شود .
وی یاداور شد :محبت و معرفت به قران دو وظیفه ای است که باید به ان عمل کنیم در خصوص معرفت، باید امام زمان خود و قرآن را بشناسیم و به ان معرفت داشته باشیم .
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت :اطاعت از ولایت فقیه و پاسداری از مکتب قرآن و اهل بیت دو وظیفه دیگر است که باید به ان عمل شود اگر بخواهیم جامعه ما اقتدار داشته باشد لازمه ان اطاعت از ولایت فقیه می باشد .
وی با اشاره به اینکه راه برون رفت از مشکلات اقتصادی پیروی از خط مشی های رهبری می باشد گفت :ما باید از مکتب قرآن و اهل بیت پاسداری کنیم کاری که شهدا در دوران دفاع مقدس و همچنین شهیدان مدافع حرم برای حفاظت از اسلام ، ولایت ، دفاع از ناموس و ارزشهای اسلامی انجام دادند .

خروج از نسخه موبایل