افتتاح ۳ طرح عمرانی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 14818
افتتاح ۳ طرح عمرانی در رفسنجان

به مناسبت دهه فجر در رفسنجان دو طرح مقاوم سازی مدرسه و یک طرح مرغداری توسط فرماندار رفسنجان آقای پور محمدی و هیئت همراه به بهربرداری رسید. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،مدرسه شهید حسن امیری در روستای دهنو با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل نوسازی […]

خانه » آخرین اخبار » افتتاح ۳ طرح عمرانی در رفسنجان

به مناسبت دهه فجر در رفسنجان دو طرح مقاوم سازی مدرسه و یک طرح مرغداری توسط فرماندار رفسنجان آقای پور محمدی و هیئت همراه به بهربرداری رسید.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،مدرسه شهید حسن امیری در روستای دهنو با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان بازسازی شده که تحصیل ۷۰ دانش آموز مقطع ابتدائی را در بر دارد.

همچنین مقاوم سازی مدرسه شهید  عباسپور در روستای کوثر ریز با ۱۱۱ دانش آموز در مقطع ابتدائی با زیر بنای ۳۹۷ متر مربع با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان نیز از افتتاحیات امروز بود.

آقای پور محمدی در جمع دانش آموزان اظهار داشت : شرط خوب بودن و فعالیت در عرصه علم و دانش نیکی و احترام گذاشتن به پدر و مادر است.

وی از زحمات معلمین این دو مدرسه تشکر کرد.

از افتتاحیات دیگر ،امروز طرح مرغداری ۲۰ هزار قطعه ی است که در روستای لاهیجان رفسنجان واقع شده و با اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان با مشارکت جهاد کشاورزی ساخته شده است.

برچسب ها:
افتتاح 3 طرح عمرانی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان