واحدهای صنفی طرح صیانت از حقوق شهروندی را جدی بگیرند / پلمپ یک رستوران در رفسنجان

  • شناسه خبر: 147786
واحدهای صنفی طرح صیانت از حقوق شهروندی را جدی بگیرند / پلمپ یک رستوران در رفسنجان

محمد غریب گفت :به همه واحدهای صنفی تذکر داده می شود قضیه طرح صیانت از حقوق شهروندی را که برای اولین است در رفسنجان آغاز شده است جدی بگیرند .

خانه » آخرین اخبار » واحدهای صنفی طرح صیانت از حقوق شهروندی را جدی بگیرند / پلمپ یک رستوران در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ،محمد قریب بازپرس دادگستری رفسنجانعصر امروز در حاشیه بازدید سرزده از رستوران ها و مراکز تهیه مواد غذایی و در راستای طرح صیانت از حقوق شهروندی اظهار داشت :در راستای حفظ حقوق عامه و شهروندی مردم رفسنجان بر حسب دستور دادستان ،ریاست دادگستری، گشت امنیت غذایی توسط بنده به عنوان نماینده دادسرای عمومی انقلاب رفسنجان به همراهی اداره اماکن و کارشناسان بهداشت و اداره تعزیزات انجام شد .

وی بیان داشت :امشب به دو تا از واحدهای صنفی از جمله رستوران و تالار مراجعه کردیم یکی از رستورانها به دلیل تخلفات بهداشتی زیاد پلمپ گردید و متصدی ان باید جهت ادامه رسیدگی و تحقیق در خصوص تخلفات این رستوران به دادسرای انقلاب مراجعه نمایند .

قریب تصریح کرد :به همه واحدهای صنفی تذکر داده می شود قضیه طرح صیانت از حقوق شهروندی را که برای اولین است در رفسنجان آغاز شده است جدی بگیرند .
وی افزود :در رستورانهایی که مراجعه کرده بودیم خوشبختانه نواقص خود را برطرف کرده بودند و مورد تایید ما بود و مطمئن باشند اگر نواقص بهداشتی ان برطرف نمی شد و مورد تایید ما نبود ما نسبت به پلمپ ان اقدام می کردیم .

بازپرس دادسرای رفسنجان گفت :واحدهای صنفی همیشه حواسشان باشد که کمیته صیانت از حقوق شهروندی ممکن است عندالقریب به رستوران انها مراجعه نمایند و کارشناس تعزیرات هم همراه ما خواهد بود و ان رستوران یا تالار در همه زمینه ها مورد بررسی قرار می گیرند .

وی خاطرنشان کرد :لازم است واحدهای صنفی رعابت نکات بهداشتی را مد نظر داشته باشند اگر موردی را مشاهده نماییم طبق قانون به صورت مستقیم برخورد می کنیم و نیازی به نامه نگاری و اقدامات اداری ندارد و جرم مشهود محسوب می شود .

برچسب ها:
بازرس دادسرای رفسنجان حقوق عامه طرح صیانت از حقوق شهروندی طرح صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان واحدهای صنفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان