نماینده مردم تهران در حاشیه جشنواره فیلم فجر رفسنجان:

برگزاری جشنواره فجر برای اولین بار در رفسنجان، تجلی و تبلور خوبی در شهر داشته است

  • شناسه خبر: 14745
برگزاری جشنواره فجر برای اولین بار در رفسنجان، تجلی و تبلور خوبی در شهر داشته است

فاطمه عالیا نماینده مردم تهران، که به مناسبت سی و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی به دعوت مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان به واسطه تقدیر از ورزشکاران، در رفسنجان حضور پیدا کرده بودند در حاشیه جشنواره فیلم فجر شهرستان رفسنجان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی گفت: از اوایل انقلاب برای دومین بار است […]

خانه » برگزاری جشنواره فجر برای اولین بار در رفسنجان، تجلی و تبلور خوبی در شهر داشته است

فاطمه عالیا نماینده مردم تهران، که به مناسبت سی و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی به دعوت مدیرکل امور بانوان استانداری کرمان به واسطه تقدیر از ورزشکاران، در رفسنجان حضور پیدا کرده بودند در حاشیه جشنواره فیلم فجر شهرستان رفسنجان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی گفت: از اوایل انقلاب برای دومین بار است که به رفسنجان سفر می کند و علاوه بر شرکت در جشنواره از چند جای دیگر نیز بازدید نموده است.

وی مجموعه عمارت امین و بخش های هنری به ویژه نمایشگاه صنایع دستی را، از ظرفیت های ناشناخته استان کرمان و شهرستان رفسنجان عنوان کرد و افزود: تابلوهای نقاشی، صنایع دستی، تابلو فرش و … آثار هنری بسیار جالبی بود.

نماینده مردم تهران ایران را مهد هنر دانست و اظهار داشت: هنرمندان باید از طریق رسانه ها شناخته و معرفی گردند و با فراهم شدن زمینه، حمایت های لازم صورت گیرد و استعدادها شکفته شود.

وی گفت: رویکرد ما توجه به صادرات غیرنفتی است و از طرفی تاریخ هنر در کشور ما قدمت بسیاری دارد و کشورهای دیگر دنیا مردم ما را به عنوان مردمی که تاریخ دیرینه ای دارند می شناسند. بنابراین باید روی کارهای هنری در راستای تقویت صادرات غیر نفتی و حمایت از مشاغل خانگی برنامه ریزی صورت گیرد.

عالیا محوریت نقش بانوان در ایجاد هنرهای اصیل ایرانی را بسیار قابل توجه عنوان کرد و افزود: حضور بانوان در ایجاد صنایع دستی نشان دهنده ذوق و اشتیاق آنان است. با توجه به اینکه برنامه ریزی های نظام جمهوری اسلامی نیز گزایش خانم ها به فعالیت های هنری بر اساس ذوق فطریشان است، رسالت ما برای رفع تکلیفمان ضرورت می یابد.

نماینده مردم تهران به حضور بانوان در فعالیت های هنری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با برقراری زمینه های مختلف هنری، علمی و پژوهشی و فرهنگی و به خصوص حوزه فیلم، نقش بانوان در استفاده از ابزار هنر مشخص می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خانه خشتی مبنی بر نقش فعال بانوان در حوزه رسانه و فیلم، تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، باید فرهنگ انقلابمان را با ابزار هنر منتقل کنیم؛ لذا در این زمینه هم قدم های خوبی برداشته شده و استعدادهای جدیدی شناخته شده اند، اما هنوز با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

آعلیا ادامه داد: ما روح حاکم را هنر برای هنر نمی بینیم، بلکه هنر را برای موعود می بینیم و در همه جشن ها و جشنواره هایی که تاکنون برگزار شده، ارزیابی هنر برای هدف متعالی بوده است.

نماینده مردم تهران در پایان با اشاره به بانوانی که تاکنون در عرصه های دفاع مقدس خوش درخشیدند، به خبرنگار ما گفت: مردم متدین و ولایت مدار و هنرمند رفسنجان، جنب و جوش بسیار خوبی در برگزاری جشن های انقلاب دارند و برگزاری جشنواره فجر برای اولین بار در رفسنجان، تجلی و تبلور خوبی در شهر داشته است و نشان دهنده پیشرفت و ظرفیت بالای این شهرستان در بخش های فرهنگی و اقتصادی می باشد.

برچسب ها:
رفسنجان،هنر فاطمه آلیا فیلم فجر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • فرزانه افشانی

    به نام خدا.ضمن عرض سلام حضور نماینده محترم اینجنب فرزانه افشانی مادری حدودا40ساله هستم که دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان میباشم و سرپرستی دختر دانشجوام وخواهر بیمارم که به بیماریmsمبتلاست را عهده دار هستم ودرمنزلی اجاره ای روزگار میگذرانیم.تاکنون باخودروی پرایدی که هنوز اقساط ان تمام نشده کار میکردم که چندی پیش براثرتصادفیی که باان داشتم خودرو به کلی ازبین رفته و بیکارشدم لذا از جنابعالی تقاضا شغلی بادرامد مکفی و وامی جهت پرداخت بدهی هایم و سالم سازی خودرو دارم
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان