فرمانده سپاه رفسنجان مطرح کرد:

حضور دانش آموزان در طرح هجرت، تجربه کار جهادی و مسئولیت پذیری است

  • شناسه خبر: 147335
حضور دانش آموزان در طرح هجرت، تجربه کار جهادی و مسئولیت پذیری است

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: اعتماد نفس و همت شما دانش اموزان ستودنی است ، حضور شما در طرح هجرت نوعی جهاد در راه خداست .

خانه » فرهنگی مذهبی » حضور دانش آموزان در طرح هجرت، تجربه کار جهادی و مسئولیت پذیری است

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ علی سلطانی فرمانده صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح هجرت دانش آموزان دختر رفسنجان اظهار داشت : الگوی کار جهادی این است که یک دانش اموز مخصوصا دانش اموز دختر بتواند در تابستان از اوقات فراغت خود بزند و یک کار مفید برای جامعه اش انجام دهد .

وی بیان داشت :اعتماد نفس و همت شما دانش اموزان ستودنی است ،این کار شما نوعی جهاد در راه خداست .

سرهنگ سلطانی تصریح کرد :شما در این اردوی جهادی از خانواده جدا می شوید این مسئولیت پذیری نوعی تجربه برای شما می شود ؛ شما به عنوان بسیجی در سنگر علم مشغول به تحصیل هستید و این وظیفه اولیه شماست و اینکه در تابستان حضور پیدا کردید از ایثار و شجاعت و تعهدی که نسبت به انقلاب و مدرسه دارید، نشات گرفته است .

فرمانده ناحیه مقاومت رفسنجان خاطرنشان کرد : در سال حمایت از کالای ایرانی قرار داریم این مهم تنها به این معنی نیست که فقط لوازم ایرانی بخریم بلکه تلاش در محیط کار و اینکه کاری را که از دست خودمات بر می آید به بیرون نسپاریم نوعی حمایت از کالای ایرانی است .

وی تاکیدداشت : همه مسئولین و وزرا و نظامیان و … نگاهمان به این باشد که در این سالی که وضعیت اقتصادی خوبی نداریم به داخل کشور توجه کنیم ، باید اردوی جهادی را فرهنگ سازی کنیم نیاز است که ما در مقابل جنگی که علیه ما راه افتاده مقاومت کنیم .

سلطانی یاداور شد :در دوران دفاع مقدس جنگ نظامی بر ما تحمیل شد و مقاومت کردیم و امروز دشمن از وادی مسائل اقتصادی و اغتشاش در امنیت سعی دارد کشور را ناامن کند ، از طریق  فضای مجازی و موبایل و ماهواره ما را هدف قرار داده است و این هدف کوتاه مدت اوست .

وی اذعان داشت :وضعیت اقتصادی و معیشت مردم هدف میان مدت دشمن است باید محکم در مقابل دشمن ایستاد باید از خودمان شروع کنیم و در مقابل تحریم بایستیم .

سرهنگ سلطانی گفت :عملیات درازمدت دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی می باشد ،دشمن همه حزب و گروه ها را هدف قرار داده است چون در طول ۴۰ سال در مقابل ما شکست خورده است .

وی ادامه داد :ارکان نظام در تیررس دشمن است ،دشمن همه ارکانهای ارزشی نظام ما را محکوم می کنند تا به اهداف خود برسند ،انها دنبال این هستند که مردم با سپاه و رهبری دو قطبی شوند ما به دنبال صنعت هسته ای هستیم و برای قدرت نظامی به ان نیاز داریم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان بیان داشت :دشمنی و دو قطبی کردن نظام نوعی جنگ روانی است که دشمن بر علیه ما راه انداخته است .

برچسب ها:
رفسنجان سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان کار جهادی مسئولیت پذیری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان