رقابت ۴ هزار داوطلب کنکور سراسری در رفسنجان

  • شناسه خبر: 147048
رقابت ۴ هزار داوطلب کنکور سراسری در رفسنجان

نماینده تام الاختیار دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در برپایی آزمون سراسری از شرکت ۴ هزار و ۳۹۲ داوطلب کنکور سراسری در رفسنجان خبر داد.

خانه » علم و فن آوری » رقابت ۴ هزار داوطلب کنکور سراسری در رفسنجان

محمد خانزاده در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت: آزمون کنکور سال ۹۷ همزمان با سراسر کشور در شهرستان رفسنجان طی روزهای پنجشنبه ۷ و جمعه ۸ تیرماه در دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار می شود.

وی با اشاره به شرکت ۴ هزار و ۳۹۲ داوطلب کنکور سراسری در شهرستان رفسنجان بیان داشت: از این تعداد ۲ هزار و ۷۱۸ داوطلب دختر و یک هزار و ۶۷۴ داوطلب پسر هستند.

خانزاده خاطر نشان کرد: آزمون علوم ریاضی و فنی در دو حوزه مختلط خانم و آقا با حضور ۶۰۹ داوطلب ( ۱۹۶ خواهر و ۴۱۷ برادر) و آزمون علوم انسانی با ۶۴۴ داوطلب (۴۵۵ خواهر و ۱۸۹ برادر) در صبح پنجشنبه ۷ تیرماه در دانشکده علوم پایه دانشگاه ولیعصر برگزار می گردند.

وی افزود: آزمون هنر با ۲۸۴ داوطلب خواهر و ۹۹ داوطلب برادر عصر روز پنجشنبه ۷ تیرماه برگزار می شود.

خانزاده بیان داشت: آزمون علوم تجربی نیز با شرکت ۲ هزار ۱۵۲ داوطلب ( یک هزار و ۳۶۶ داوطلب خواهر و ۷۸۶ داوطلب برادر )  صبح و آزمون زبان های خارجی با شرکت ۶۰۴ داوطلب  عصر جمعه ۸ تیرماه برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در برپایی آزمون سراسری خاطر نشان کرد: در نوبت صبح راس ساعت ۷:۳۰ درب های حوزه ها بسته خواهد شد و ساعت ۸ شروع فرآیند کنکور خواهد بود و تا ساعت ۱۲:۴۵ نیز ادامه دارد و نوبت عصر نیز ساعت ۱۵ شروع فرآیند و نهایتا تا ساعت ۱۸:۳۵ آزمون ادامه دارد.

محمد خانزاده گفت: بیش از ۳۰۰ نفر امور اجرایی کنکور سراسری سال ۹۷ در رفسنجان را بر عهده دارند.

برچسب ها:
کنکور سراسری در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان