حجت الاسلام دکتر روانبخش مطرح کرد :

وظیفه ما این است که در برابر شایعه پراکنی های دشمن از ولایت فقیه دفاع علمی و منطقی کنیم

  • شناسه خبر: 146871
وظیفه ما این است که در برابر شایعه پراکنی های دشمن از ولایت فقیه دفاع علمی و منطقی کنیم

حجت الاسلام دکتر روانبخش گفت :وظیفه ما این است که از ولایت فقیه دفاع علمی و منطقی کنیم تا ملت در اینده در انتخابات تصمیم درست و منطقی را بگیرند که به نفع دولت و نظام باشد.

خانه » رفسنجان » وظیفه ما این است که در برابر شایعه پراکنی های دشمن از ولایت فقیه دفاع علمی و منطقی کنیم

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام دکتر روانبخش  در سلسله نسشت های گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع نقش ولی فقیه در اداره کشور و جهان اظهار داشت :باید تلاش کنیم تا یک مطلب به باور مردم برسد از طریق مستندسازی ،ساختن فیلم و…بیانات منطقی و مستدل مقام رهبری را به مردم تبیین کنیم .

وی بیان داشت :وقتی طرف مطلبی را پذیرفت و هیچ شبهه ای برایش باقی نماند تبدیل به گفتمان می شود و در مردم مطالبه گری رخ می دهد و ما می توانیم به اهداف خود برسیم .

 سلسله نسشت های گفتمان انقلاب اسلامی

سلسله نسشت های گفتمان انقلاب اسلامی

حجت الاسلام دکتر روانبخش با بیان اینکه اساس انقلاب ما به خطر افتاده است تصریح کرد :در این جلسات که هفتگی برگزار می شود نکات را یادداشت و مطالب را تکثیر دهیم ،گفتمان پایگاه انقلاب است و پایگاه همه ما مسجد است که ما ان را رها کرده ایم باید مساجد را زنده کنیم .

وی افزود:باید در مقابل دشمن که برای مقام معظم رهبری شایعه پراکنی می کند ،فیلم و کتاب و کلیپ می سازد و تبلیغات رسانه ای راه می اندازد و گفتمان ایجاد کرده است مقابله کنیم و گفتمان ایجاد کنیم .

حجت الاسلام دکتر روانبخش با اشاره به اینکه دشمن میخواهد خیمه فرماندهی دولت ما را نابود کند خاطرنشان کرد :در انتخابات ریاست جمهوری دشمن کلیپ “کاپیتان تو اشتباه می کنی” را درست می کند و یا به ارشیو خبرگان دستبرد می زد و با تحریف و تقطیع فیلم خبرگان و پخش در فضای مجازی و ماهواره ای به جنگ با اقا می اید این مواردی است که نشان میدهد که ولایت فقیه در معرض تهاجم اسلامی است .

وی افزود :نوشتن کتابهایی توسط کدیور تحت عناوین ابتذال مرجعیت سعی کرده است ثابت کند اقا مرجعیت ندارد ما باید با این موارد مقابله کنیم و جواب انها را بدهیم .

 سلسله نسشت های گفتمان انقلاب اسلامی

سلسله نسشت های گفتمان انقلاب اسلامی

حجت الاسلام دکتر روانبخش عنوان داشت :تلاش در جهت فرافکنی مشکلات کشور به گردن مقام معظم رهبری ،تلاش در جهت سکولاریسه سازی نظام اسلامی از دیگر مواردی است که مورد تعرض مقام رهبری است ما باید با منطق و استدلال شبهه ها را از بین ببریم در مجامع کتاب بنویسیم واینگه بگوییم اقا خودشان درست می کنند این کار منطقی نیست ایشان میفرماید باید جهاد کبیره کنیم .

وی اذعان داشت :در قضیه برجام همه مشکلات را بر گردن اقا می اندازند در صورتیکه مقام معظم رهبری چندین بار هشدار دادند که این راه غلط است ،باید گفتمان راه بیاندازیم تا بتوانیم عملیات های دشمن را خنثی کنیم .

حجت الاسلام دکتر روانبخش تاکید داشت :مدیریت مقام رهبری مدیریت فقیه می باشد به گفته امام راحل “مدیریت فقیه استمرار انبیاء است و تکلیف فقیه در حکومت اسلامی بسیار سنگین تر از رئیس جمهور است “فقیه وارث پیامبران است و همان نقش هدایت گری انبیا را برعهده دارد .

وی یاداور شد :تکلیف حکومت اسلامی و ولایت فقیه هدایت و بهشتی کردن مردم است ،امام وقتی حکومت اسلامی را تشکیل داد اولین کاری کرد این بود که نامه نگاری کرد و سران کشورهای دیگر را به دین اسلام دعوت نمود هدف نامه نگاری حضرت امام به اروپا این بود که اسلام را از طریق منابع اصیل ، قران و زندگی ائمه اطهار بشناسید و این عمل آثار فرهنگی درازمدتی داشت .

حجت الاسلام دکتر روانبخش بیان داشت :وظیفه ولی امر مسلمین جهان نسبت به دعوت اسلام تعمیق باورهای اسلام ناب محمدی (ص)،حفظ و پاسداری از ارزشهای اسلامی ،احیای هویت مسلمانان ،حفظ و ارتقای عزت اسلام و مسلمانان ،جلوگیری از سلطه بیگانگان و کفار بر مسلمانان ،ایجاد وحدت و حراست از اسلام می باشد .

وی ادامه داد :نقش ولایت فقیه در تحقق اهداف اسلامی دفاع از مسلمانان غزه و لبنان ،دفاع از مسلمانان بوسنی و هرز گوین ،مردم میانمار ،جلوگیری از اختلافات مذهبی شیعه و سنی ،پیام به مسلمانان منطقه در جهت بیداری اسلامی می باشد .

حجت الاسلام دکتر روانبخش با بیان اینکه وظیفه رهبری در ایران در بعد داخلی بسیار مهم است گفت :سخنرانیهای مقام معظم رهبری حکیمانه و زیبا است و هر سخنرانی ایشان یک نکته جدید را به دنبال دارد وی چشم انداز بیست ساله ایران را تا سال ۱۴۰۴ ترسیم نموده است وی ایران را در چشم انداز بیست ساله، کشوری توسعه یافته و قدرتمند در منطقه با هویت اسلامی ، انقلابی و الهام بخش در جهان اسلام میداند .

وی ابراز داشت :مقام رهبری ایران را کشوری قدرتمند ،امن و مستقل با سامان دفاعی و برخوردار از دانش پیشرفته ،توانا در تولید علم و دانش ترسیم کرده است و ما براینکه به این چشم اندار برسیم باید برنامه ۵ ساله برای کشور ترسیم و اجرا کنیم .

حجت الاسلام دکتر روانبخش ادامه داد :امروز ما در منطقه قدرت اول هستیم در صورتی که هنوز به چشم انداز بیست ساله نرسیدیم ،دیروز ما نظاره گر بودیم امروز موشک های ما بازدارندگی دارند و دشمن بر روی صنعت موشکی ما حساسیت به خرج داده است دشمن از ما میترسد و برای همین با ما وارد جنگ نمی شود .

وی با بیان اینکه امنیت کشور با تلاش و مقاومت صورت گرفته است گفت :با مذاکره با امریکا هیچ چیز حل نمی شود با راه اندازی سپاه قدس در سوریه توسط سیاست مقام رهبری، باعث شد ۹ هزار عملیات انتحاری در سوریه منهدم شود .
حجت الاسلام دکتر روانبخش افزود :دولتها باور ندارند وراه توسعه را ارتباط با غرب میدانند دولت روحانی می گوید باید هم هویت را حفظ کنیم و هم باید پیشرفت کنیم راه رسیدن به تعادل را دست کشیدن از اسلام حداکثری میداند در صورتیکه مقام رهبری می فرمایند ما اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید خودمان تولید علم را ایجاد کنیم .

وی بیان داشت :در بحث هسته ای مقام رهبری با جهت دادن به جوانان در دانشگاه علم وصنعت بحث تولید علم را مطرح می کند و انقدر گفتند تا این مورد به گفتمان تبدیل شد .

حجت الاسلام دکتر روانبخش عنوان داشت :ما باید به گفتمان مقاومت رای بدهیم اگر اشتباه رای بدهید ممکن است ۴۰ سال کشور عقب بیفتد .

حجت الاسلام دکتر روانبخش  در سلسله نسشت های گفتمان انقلاب اسلامی در رفسنجان

حجت الاسلام دکتر روانبخش  در سلسله نسشت های گفتمان انقلاب اسلامی در رفسنجان

وی گفت :استراتژی مقام رهبری در برجام عدم مخالفت با مذاکره ،اعلام عدم خوشبینی به مذاکره ،اجازه مذاکره به صورت محدود (فقط هسته ای )،مذاکره در چارچوب ۱+۵،تعیین خطوط قرمز برای دولت و تیم مذاکره ،حمایت کلی و هدایتگری انها برای کمترین آسیب ،اجرای گام به گام و تضمین کتبی از رئیس جمهور امریکا ،پرهیز از گنجاندن واژه های مبهم،توجه دادن به دشمنی دشمن و راهبردهای ان ،روشنگری برای مردم و توجه دادن به عواقب برجام بود .

حجت الاسلام دکتر روانبخش با اشاره به اینکه دشمن قابل اعتماد نیست عنوان داشت :وظیفه ما این است که از ولایت فقیه دفاع علمی و منطقی کنیم تا ملت در اینده در انتخابات تصمیم درست و منطقی را بگیرند که به نفع دولت و نظام باشد .

برچسب ها:
حجت الاسلام دکتر روانبخش گفتمان انقلاب اسلامی نسشت های گفتمان انقلاب اسلامی ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان