جشنواره پسته و بستنی کبوترخان رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 146733
جشنواره پسته و بستنی کبوترخان رفسنجان برگزار شد / تصاویر

جشنواره پسته و بستنی کبوترخان رفسنجان روز گذشته در محل کاروانسرای کبوترخان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » جشنواره پسته و بستنی کبوترخان رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به همت بخشداری رفسنجان، شورای اسلامی و دهیاری روستای کبوترخان و جمعی از دیگر سازمانهای شهرستان ، اولین جشنواره پسته و بستنی کبوترخان رفسنجان طی روز و شب گذشته در محل کاروانسرای کبوترخان برگزار شد.

این جشنواره با برگزاری بازی‌های بومی و محلی در محل کاروانسرای کبوترخان آغاز و با استقبال مردم روبه رو شد.

این مراسم با حضور ملانوری معاون استانداری، انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان، اسکندری فرماندار و بخشی بخشدار و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان و برگزاری برنامه هایی همچون موسیقی محلی، برپای سیاه چادر، غذای سنتی، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات روستایی و تجلیل از افراد شاخص روستای کبوترخان همراه بود.

در جشنواره پسته و بستنی کبوترخان با بستنی کبوترخان از شرکت کنندگان پذیرایی بعمل آمد.

مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان در مراسم اختتامیه جشنواره پسته و بستنی کبوترخان اظهار داشت :این جشنواره در راستای اقتصاد مقاومتی برگزار شده است .
وی بیان داشت :با توجه به ظرفیتهای خوبی که در روستای کبوترخان وجود دارد قرار شده است برای احیای این ظرفیتها و پتانسیل ها کارهای خوبی صورت گیرد از جمله این ظرفیتها این روستا کاروانسرا و یخدان می باشد .
بخشی تصریح کرد :در بحث تولیدات روستایی نمایشگاه دستاورهای تولیدات روستایی که قریب ۳۰ غرفه می باشند و همه این غرفه ها از تولیدات روستایی خودمان می باشد .
وی افزود :ده تا از این غرفه ها مخصوص خود کبوترخان می باشد در حاشیه این جشنواره بازیهای بومی ومحلی را داشتیم که از شهرستانهای کرمان ،سیرجان ،زرند حضور داشتند .
بخشدار عنوان داشت :تمام مراسمات دهیاری از این به بعد در کارونسرای کبوترخان برگزار می شود برای بازسازی این کارونسرا یک میلیارد هزینه شده است .

عکس از علی بادپروا

برچسب ها:
بستنی کبوترخان جشنواره پسته و بستنی کبوترخان رفسنجان کبوترخان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان