شیوه های جدید جاسوسی موساد در ایران

  • شناسه خبر: 14648
شیوه های جدید  جاسوسی موساد در ایران

پایگاه خبری خانه خشتی : در پی انتشار خبر استفاده موساد از برخی حیوانات جهت جاسوسی در ایران حالا دیگر باید حواسمان خیلی بیشتر از گذشته جمع باشد . به گزارش پایگاه خبری خانه خشتی به نقل از ۷۲ عارف دراین زمینه چند روزی است  که یک سگ ولگرد که رفتار مشکوکی دارد به طور مداوم وشبانه […]

خانه » آخرین اخبار » شیوه های جدید جاسوسی موساد در ایران

پایگاه خبری خانه خشتی : در پی انتشار خبر استفاده موساد از برخی حیوانات جهت جاسوسی در ایران حالا دیگر باید حواسمان خیلی بیشتر از گذشته جمع باشد .

به گزارش پایگاه خبری خانه خشتی به نقل از ۷۲ عارف دراین زمینه چند روزی است  که یک سگ ولگرد که رفتار مشکوکی دارد به طور مداوم وشبانه روزی در حیاط منزل ما پرسه می زند فرد مذکورکه عموما روبروی پنجره اتاقم می نشیند وساعت های متوالی کار های مرا زیر نظر میگیرد . نکته جالب توجه این است که او مکانی را برای اینکار انتخاب کرده است که کاملا به مشرف اتاقم  می باشد طوری که به راحتی تمام  اقدامات مرا ثبت وضبط می کند .

موضوع به اینجا هم ختم نمی شود در حالی که سالیان زیادی در این محل زندگی می کنیم سابقه هیچ گونه سرقتی از منزلمان را نداشتیم ولی در همین چند روزه که این سگ ولگرد – که دیگر نمی توان فقط به اوبه چشم یک سگ عادی نگاه کرد – پیدایش  شده یکی از گوسفندانمان  نیز به سرقت رفته است.

این در حالی است که تعداد سگ های ولگرد محله وشهرمان هم به طور محسوس افزایش یافته است  بطوری که در هر کوی برزنی مشاهده می شوند.

لذا از همه مسئولین زیربط خواهشمند است  در جهت رفع این مشکل و دفع سگ های ولگرد شهر ( وشاید هم جاسوس )   اقدامات لازم را انجام داده تا شهروندان به راحتی وبدون دغدغه بتوانند به اقدامات روزمره خود بپردازند

برچسب ها:
جاسوسی موساد شیوه های جدید جاسوسی موساد در ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان