دعوت نماینده مردم رفسنجان به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

  • شناسه خبر: 145880
دعوت نماینده مردم رفسنجان به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

نماینده مردم شهرستان رفسنجان گفت: از مردم شهرستانهای انار و رفسنجان که همیشه همراهی کردند و در صحنه بودند تقاضا دارم مانند سالهای قبل حتی پرشکوه تر از سالهای قبل در روز قدس شرکت کنند.

خانه » سیاسی » دعوت نماینده مردم رفسنجان به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس

احمد انارکی محمدی در گفتگو با خانه خشتی اظهار داشت :سالیان سال است که مردم کشورمان و مسلمانان جهان برای مبارزات فلسطین در روز جمعه، اخرین روز ماه رمضان یعنی روز قدس شرکت می کنند و با توجه به تحرکاتی که در منطقه وجود دارد امسال روز قدس با شور و شکوه بیشتری برگزار خواهد شد .
وی افزود :با توجه به تحرکات جدیدی که کشور اشغالگر صهیونیست به پشتیبانی امریکا علیه فلسطینی ها در شهر قدس داشتند و تعداد زیادی از فلسطینها را به شهادت رساندند ما این جنایتها را محکوم می کنیم و محکومیت انها توسط مردم ایران ،نشانه حمایت و همراهی ملت ایران از انهاست .
انارکی محمدی گفت:با توجه به اینکه مردم ایران هوشیار هستند سالهای سال از ابتدای پیروزی انقلاب همیشه امریکا قصد داشت به کشور ما دست درازی کنند ولی با هوشیاری مردم این توطئه ها خنثی شده است و امرزو ترامپ این را بداند که ما اماده هستیم و امادگی خود را ثابت کردیم و ترامپ با فشارهایی که بر کشور ما روا می دارد به جایی نخواهد رسید .
نماینده مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : از مردم شهرستانهای انار و رفسنجان که همیشه همراهی کردند و در صحنه بودند تقاضا دارم مانند سالهای قبل حتی پرشکوه تر از سالهای قبل در روز قدس شرکت کنند تا با حضور خود مشت محکمی به کشورهای معاند و مخالف جمهوری اسلامی بزنند .
وی تاکید داشت :پیش بینی ما این است که حضور مردم گسترده تر است و ان هم دلیلش این است که مردم میخواهند به ترامپ ثابت کنند که انها بیدار هستند و اماده اند و انقلابشان را دوست دارند و به ندای رهبرشان گوش به فرمان هستند و این نشانه دوست داشتن امام ، انقلاب و رهبری است .

 

برچسب ها:
احمد انارکی محمدی راهپیمایی روز قدس در رفسنجان روز قدس نماینده مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان