شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد:

راهپیمایی روز قدس در رفسنجان از میدان بسیج آغاز می شود

  • شناسه خبر: 145709
راهپیمایی روز قدس در رفسنجان از میدان بسیج آغاز می شود

بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهر در ساعت ۱۰:۳۰ از محل میدان بسیج آغاز می شود.

خانه » سیاسی » راهپیمایی روز قدس در رفسنجان از میدان بسیج آغاز می شود

به گزارش خانه خشتی ، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان شب گذشته با حضور اعضا در محل منزل امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این جلسه با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و قیام خونین ۱۵ خردادماه سال ۴۲ اظهار داشت: پس از رحلت امام(ره) شاهد انتخاب به حق شاگرد مکتب روح الله ، عزیز چشم ما و خار چشم دشمنان امام خامنه ای(مدظله العالی) بودیم، ۲۹ سال از امامت ایشان می گذرد و به بهترین وجه رهبری و تدبیرشان را شاهد بودیم و کانون محبت دلهاست.

رمضانی پور با گرامیداشت روز قدس بیان داشت: روز قدس امسال از اهمیت بالاتری برخوردار است و ضرورت دارد که همه در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین هم دل و همراه شویم.

وی افزود: فلسطین مظلوم واقع شده و قدس شریف ما را به آلودگی های خود آلوده کردند.

امام جمعه رفسنجان گفت: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در رفسنجان از ساعت ۱۰:۳۰ از محل میدان بسیج به سمت مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار می شود و سخنران این مراسم فرماندار رفسنجان خواهد بود.

 

برچسب ها:
راهپیمایی راهپیمایی روز قدس در رفسنجان روز قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان