امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

قدر و منزلت امام خمینی(ره) قابل مقایسه در دنیا نیست

  • شناسه خبر: 145619
قدر و منزلت امام خمینی(ره) قابل مقایسه در دنیا نیست

امام جمعه رفسنجان گفت :قدر و منزلت امام (ره) قابل مقایسه در دنیا نیست بزرگی کار امام را با یک گرامیداشت نمی شود جبران کرد هر کاری که برای امام صورت می گیرد از ان ایشان نیست بلکه ازان انقلاب و مردم است.

خانه » فرهنگی مذهبی » قدر و منزلت امام خمینی(ره) قابل مقایسه در دنیا نیست

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی با گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان و بزرگداشت روز ارتحال ایشان اظهار داشت :امام با تقوای بسیار بالا و خودسازی که در خودش ایجاد کرده بودند از ده ها سال قبل اقدام به نهضت انقلاب را اغاز کرده بودند .
وی بیان داشت :کار امام برای دفاع از قران و خدا بود و این معنا در امام تبلور داشت و معنای خداترسی در وجود ایشان موج می زد .
امام جمعه تصریح کرد :امام در سالهای قبل از سال ۴۲ خداترسی را در بحث دفاع از انقلاب اغاز کرد قبلش باید حرمت حجت الاسلام بروجردی را حفظ می کردند ایشان به وظیفه خود عمل کردند انچه که مهم بود و امام را بر این باور داشت که ایشان این کار با عظمت را شروع کند و ادامه ان را هم به وسیله دیگر افراد مورد حمایت قرار بگیرد قدم خالصانه برداشتن در این وادی بود .
وی افزود :امام (ره) با ایمان وارد عرصه انقلاب شدند مردم هم به این باور ایمان اوردند وی در مدت ۲۵ سال از عمر گرانمایه امامت ،که قریبا ۱۵ سال ان در تبعید و ده سالش به صورت مستقیم زعامت امت اسلامی را بر عهده داشتند .
رمضانی پور بیان داشت :قدر و منزلت امام (ره) قابل مقایسه در دنیا نیست بزرگی کار امام را با یک گرامیداشت نمی شود جبران کرد هر کاری که برای امام صورت می گیرد از ان ایشان نیست بلکه ازان انقلاب و مردم است.
وی تاکید داشت :همه عظمت ها متعلق به انقلاب است امام چیزی نداشته و دنبال ان نبوده و از وارثین امام کاملا پیداست چیزی برای ارث از دنیا باقی نگذاشته است .
امام جمعه رفسنجان گفت :روح بلند امام انقدر در بلندا قرار دارد که شایسته است همه مردم در مراسم ایشان شرکت کنند عظمت و بزرگی امام را پاس بدارند .

رمضانی پور خاطر نشان کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) عصر امروز دوشنبه ۱۴خردادماه در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار می شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان