داروخانه هلال احمر رفسنجان جزو داروخانه های برتر کشور / تصاویر

  • شناسه خبر: 145500
داروخانه هلال احمر رفسنجان جزو داروخانه های برتر کشور / تصاویر

مدیر داروخانه هلال احمر رفسنجان گفت : داروخانه هلال احمر رفسنجان در سال ۹۴ جزو هشت داروخانه برتر کشور انتخاب شد و سال ۹۵ و ۹۶ نیز جزو داروخانه های خوب و برتر در کشور قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » داروخانه هلال احمر رفسنجان جزو داروخانه های برتر کشور / تصاویر

مجید محسنی مدیر داروخانه هلال احمر رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی به سابقه ۲۵ ساله مدیریت خود در داروخانه هلال احمر رفسنجان اشاره کرد و اظهار داشت : سابقه این داروخانه به سال ۵۹ بر می گردد در ان سال این داروخانه با شراکت وزرات بهداری، جهاد سازندگی و هلال احمر تاسیس شد .

وی افزود: تا سال ۱۳۷۱ مدیریت داروخانه هلال احمر رفسنجان بر عهده جهاد سازندگی قرار داشت و پس از آن داروخانه را به جمعیت هلال احمر واگذار شد ، داروخانه هلال احمر رفسنجان در آغاز کار شبانه روزی فعالیت داشت که بر اساس سیاست های جمعیت هلال احمر در سال ۸۴ تبدیل به روزانه شد.

مدیر داروخانه هلال احمر رفسنجان بیان داشت : این داروخانه کلیه داروهای خاص ،شیمی درمانی، پیوند و کلیه و داروهای گران قیمت و خاص برای بیماران را پوشش می دهد و به ندرت پیش می اید که بیماری برای تهیه دارو به شهرستان دیگر برود ، روزانه بیماران زیادی از سایر شهرستانهای استان برای تهیه دارو به این داروخانه مراجعه می کنند و به طور متوسط روزانه مراجعه یک تا دو بیمار را از خارج استان داریم .

وی عنوان داشت : همکاری صمیمانه ای با دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان داریم و تخفیفات داروهای شیمی درمانی و بیماریهای ام اس را نیز در دستور کار داریم .

مجید محسنی تاکید داشت : داروخانه هلال احمر رفسنجان از سال ۷۲ اقدام برای دریافت مجوز نمود در سال ۷۹ مجوز داروخانه را به نام هلال احمر اخذ گردید و تمامی کدهای لازم برای ادامه کار داروخانه اخذ گردیده است.

محسنی خاطر نشان کرد: داروخانه هلال احمر رفسنجان جزو محدود داروخانه های شهرستان در کل ایران است که داروی شیمی درمانی توزیع می کند و می توان گفت اولین داروخانه ای شهرستانی هستیم که داروهای شیمی درمانی توزیع می کند.

وی بیان داشت: در سالهای آغازین شروع بکار داروخانه با توجه به اینکه انکولوژی در سطح رفسنجان نداشتیم دارو تهیه میشد و بیمار روز مشخصی می آمد و ان را به کرمان یا یزد می بردند اما این مسئله با همت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و دعوت از یک انکلوژیست حل شد و بیماران کمتر به یزد و کرمان می روند .

محسنی با بیان اینکه تعامل خوبی با شرکتهای دارویی داریم خاطرنشان کرد : در صورتیکه بیمه ها زودتر بدهی هایشان را پرداخت می کردند ما بهتر میتوانستیم در تهیه دارو اقدام کنیم تقریبا بدهی معوقه بیمه ها ۸ ماه بود که ابتدای امسال به چهار ماه رسیده است .

محسنی خاطرنشان کرد : داروخانه هلال احمر رفسنجان در سال ۹۴ جزو هشت داروخانه برتر کشور انتخاب شد و سال ۹۵ و ۹۶ نیز جزو داروخانه های خوب و برتر در کشور قرار گرفت.

وی ابراز داشت : داروخانه هلال احمر رفسنجان داروهای شیمی درمانی ،تالاسمی ،دیالیز ،پیوند ،داروهای خاص و تمام نیازهای دارویی مردم را تهیه و عرضه می کند.

محسنی گفت :سازمان غذا و دارو به داروخانه ای که به بحث سود زیاد فکر نکند نیاز دارد ، هزینه داروخانه های خصوصی بالاست و امکان عرضه داروهای گران با سود کم را ندارند اما داروخانه دولتی از جمله داروخانه هلال احمر رفسنجان این کار را انجام میدهند و یک بازویی توانمند برای سازمان و غذا و دارو هستند.

 

برچسب ها:
داروخانه هلال احمر داروخانه هلال احمر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان