امام جمعه موقت رفسنجان:

نجات اقتصاد کشور زیر سایه برجام اروپایی نیست

  • شناسه خبر: 145285
نجات اقتصاد کشور زیر سایه برجام اروپایی نیست

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: نجات اقتصاد کشور زیر سایه برجام اروپایی نیست بلکه زیر سایه اقتصاد مقاومتی و اجرای اصل ۱۴۴ ققانون اسلاسی یعنی بها دادن به بخش خصوصی و جوانان با انگیزه این کشور است .

خانه » سیاسی » نجات اقتصاد کشور زیر سایه برجام اروپایی نیست

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت شهر رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با عرض تسلیت سالروز جانسوز وفات حضرت خدیجه(س) همسر فداکار پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: ایشان یار غمبار و وفادار پیغمبر(ص) بود، ایشان در سال دهم بعثت از دنیا رفتند و این در حالی بود که ۳۵ روز قبل جناب ابوطالب از دنیا رفت، وفات دو یار پیامبر غم و غصه بر دل ایشان وارد کرد و ان سال را عام الحزن نامیدند.

وی افزود: پیامبر فوق العاده به ایشان احترام می گذاشت و حتی بعد از وفات ایشان را فراموش نکرد و از حضرت خدیجه(س) به نیکی یاد میکرد.
حسینی بیان داشت: حضرا خدیجه(س) تمام دارایی و ثروت خود را در اختیار پیامبر قرار داد و دختری همچون حضرت زهرا به دنیا آورده است که نه تنها مسلمانان که تمام فرشتگان به وجود ایشان افتخار می کنند.
وی تصریح کرد: تاریخ نشان از این دارد که در کنار هر مرد موفق یک زن ایثارگر قرار گرفته است لذا باید قدر زنان فرهیخته جامعه را دانست.

امام جمعه موقت رفسنجان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بیان داشت: خرمشهر ۵۸۷ روز در دست بعثی ها قرار داشت رزمندگان ما با ایثارگری و توکل بر خدا و رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب در عملیات بیت المقدس این شهر بزرگ را از دست این اشغالگران آزاد کردند.
وی ادامه داد: آزادی خرمشهر فتح نمایان و حائز اهمیت بود با این پیروزی بزرگ، جنگ وارد مرحله نوینی شد و باعث شد آمریکا و قدرت های استعماری حساب کار خود بکنند و از حوزه تهاجمی به تدافعی تبدیل شدند و به فکر افتادند که صدام را حفظ کنند.

حسینی خاطر نشان کرد: تجربه آزادسازی خرمشهر نشان داد که اگر ملت مقاومت خود را حفظ کند پیروزی از آن آنان خواهد بود.

وی در ادامه با گرامیداشت ۷ خرداد سالروز تاسیس مجلس شورای اسلامی و روز قانون به نقش مهم مجلس در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: به فرموده امام مجلس در راس امور است محلی برای تدوین نظام ارزشی است و نمایندگان مجلس از حقوق مردم ، کشور و اسلام دفاع می کنند.
حسینی با اشاره به بحث های اخیر برجام بیان داشت: تجربه برجام یک تجربه تلخ و ناموفق بود که نباید تکرار شود جلوی ضرر را از هرکجا بگیریم منفعت است.
وی افزود: آمریکا گربه ای نیست که برای رضای خدا موش بگیرد امروز که امریکا از برجام خارج شده نباید به او اجازه دهیم زمان را از ما بخرد و در نهایت برجام بعدی ، اینها دنبال این هستند که انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب را از ما بگیرندو خدا می داند اگر رهبری و ولایت بالای سر این نظام نبود چه بلایی بر سر ان می امد .

حسینی گفت: نجات اقتصاد کشور زیر سایه برجام اروپایی نیست بلکه زیر سایه اقتصاد مقاومتی و اجرای اصل ۱۴۴ ققانون اسلاسی یعنی بها دادن به بخش خصوصی و جوانان با انگیزه این کشور است .
وی خاطر نشان کرد: در قضیه برجام نباید همدیگر را متهم کنیم و یک دوصدایی در کشور ایجاد شود این خوشحالی اسرائیل را به دنبال دارد الان باید به دنبال راه بروفت کشور باشیم اینکه بخواهیم همدیگر را زیر سوال ببریم ما ضرر می کنیم.
حسینی تصریح کرد: تنها راه عبور از این گردنه سیاسی اطلاعات از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و اتحاد او انسجام ملی است.

 

 

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی امام جمعه موقت رفسنجان برجام اروپایی حجت الاسلام سید محمود حسینی:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان