دو عملیات والفجر ۳ و والفجر ۸ در رفسنجان بازسازی می شود / عکس

  • شناسه خبر: 145016
دو عملیات والفجر ۳ و والفجر ۸ در رفسنجان بازسازی می شود / عکس

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و در اجتماع بزرگ رزمندگان رفسنجان دو عملیات والفجر ۳ و والفجر ۸ بازسازی شده به صورت تئاتر اجرا می‌شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » دو عملیات والفجر ۳ و والفجر ۸ در رفسنجان بازسازی می شود / عکس

به گزارش خانه خشتی ،  مسئول مؤسسه حماسه ثارالله رفسنجان گفت: سوم خرداد قرار است حماسه‌های بچه‌های رفسنجان از اعزام تا شهادت به صورت تئاتر اجرا شود که هم رزمندگانی که دعوت هستند برایشان تجدید خاطره شود و هم نسل سوم و چهارم ما با این رشادت‌ها آشنا شوند.

وی تصریح کرد: از سه ماه پیش برای اجرای این برنامه در باغ هرندی تدارک دیده شده و فضاسازی و زیرساخت‌های لازم در حال آماده‌شدن است.
محمدی نسب با اشاره به اینکه باغ هرندی محل اعزام نیرو‌ها در دوران دفاع مقدس بوده بدین معنا که یک هزار شهید رفسنجان از این باغ به جبهه‌ها اعزام و به شهادت رسیدند، افزود: این موضوع می‌تواند جذابیتی ایجاد کند که آن دوران تداعی شود.
مسئول موسسه حماسه ثارالله در ادامه به اجرای چهار تئاتر در این روز اشاره و گفت: تئاتر اعزام نیرو با همان سبک و سیاق دوران دفاع مقدس یعنی استفاده از اتوبوس‌هایی که آن زمان بوده، تئاتر مقرها، تئاتر خشم شب و تئاتر بازسازی دو عملیات والفجر ۳ و والفجر ۸ است که یاد همه سردارانی که توانستند در این عملیات‌ها حماسه خلق کنند گرامی داشته می‌شود و در پایان سرود‌ «ای ایران» توسط بچه‌هایی که در این مانور بودند خوانده می‌شود.
وی با اشاره به این مطلب که سوم خرداد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء این برنامه اجرا خواهد شد، توضیح داد: برای ۲۸ مفقودالاثر رفسنجان یادمانی آماده شده که خانواده‌هایی که هنوز در انتظار فرزندانشان هستند دعوت می‌شوند و با نثار گل یاد این شهدا را گرامی می‌دارند.

لازم به ذکر است شب گذشته تمرین بازسازی عملیات های والفجر ۳ و والفجر۸ توسط بسیجیان حوزه های مقاومت سپاه رفسنجان انجام شد که در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید:

برچسب ها:
بازسازی عملیات والفجر ۳ و والفجر ۸ عملیات والفجر ۳ و والفجر ۸ در رفسنجان بازسازی می شوند گردهمایی رزمندگان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان