اولین تالار گفتمان شهرداری و شورای شهر رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 144900
اولین تالار گفتمان شهرداری و شورای شهر رفسنجان برگزار شد / تصاویر

اولین تالار گفتمان شهرداری و شورای شهر رفسنجان با موضوع الویت های مدیریت شهری با حضور جمعی از شهروندان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » اولین تالار گفتمان شهرداری و شورای شهر رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، عصر روز گذشته اولین تالار گفتمان شهرداری و شورای شهر رفسنجان با موضوع الویت های مدیریت شهری با حضور فرماندار، شهردار ، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از شهروندان رفسنجانی در سالن همایش های دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

علی هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان در این جلسه اظهار داشت :حرکت شورایی بر اساس خرد جمعی صورت گرفته و همه دوستان در تشکیل این شورا نقش مهمی داشتند ما به دنبال این هستیم این حرکت ادامه پیدا کند .

وی بیان داشت :برای اولین در کشور توانستیم تالارگفتمان را پایه گذاری کنیم امید داریم هر جلسه نسبت به جلسه قبلش رشد بیشتری پیدا کند و تاثیر کلمات و سخنان  شما در مدیریت شهری را  به وضوح  ببینیم .

رئیس شورای شهر تصریح کرد :شما مردم نباید ما را رها کنید در این جلسه تا اخرین لحظه همه دلسوزان باید نسبت به شهرشان دغدغه داشته باشند شهروند باشند .

محمدرضا عظیمی زاده شهردار نیز با بیان اینکه رفسنجان شهری بااصالت است  اظهار داشت :مدیریت شهر باید منطبق بر اصالت شهر باشد ارزش و قدر و شهروندان را باید دانست .

وی تصریح کرد :رکن اصلی شهر مردم هستند ،کالبد شهر دومین رکن است که همه برای ان دغدغه داریم مدیریت شهری رکن سوم است .

عظیمی بیان داشت :پیشنهادات شما در این جلسه ارائه می شود ،جمع بندی این جلسه چراغ راه ما خواهد بود .

وی تاکید داشت :بحث شهر امن مهم است ما نیاز داریم شهری امن در همه ابعاد داشته باشیم بدست اوردن امنیت هزینه بسیار سنگینی را برای شهر دارد .

شهردار رفسنجان یاد اور شد :بحث انسان محوری مهم است باید در رویکردها و پروژه های تعریف شده انسان دیده شود ،ایجاد تنوع زندگی بحث سوم است که باید فضاهای شهری خوب، کسب کار خوب صورت گیرد تا از مهاجرت مردم به شهر های دیگر جلوگیری شود .

وی افزود :همه تلاش ما این باشد که برای ابادانی شهر تلاش کنیم و تنوع زندگی ایجاد کنیم ،برندسازی از دیگر مابحث مهم شهر است پتانسیل ها  و ظرفیتها شناخته شود به کشور معرفی شود .

عظیمی زاده اذعان داشت :ما باید کسانی که بخواهند در اداره شهر نقش داشته باشند بشناسیم تا در اداره شهر به ما کمک کنند شبکه های معتمدین محلات ،مهندسین ،اب ،شهر رفسنجان ،سرمایه گذاران و سایر شبکه ها در این امر دخیل هستند .

وی خاطرنشان کرد :برای اینکه حس افتخار به رفسنجانی را در شهر رونق ببخشیم نیازمند کمک شما هستیم ما پذیرای همفکریهای شما هستیم .

لازم به ذکر است در این نشست از سوی حاضرین نظرات متعددی در خصوص الویت های مدیریت شهری مطرح شد که به گفته رئیس شورای شهر رفسنجانی دبیرخانه ای به منظور بررسی این نظرات در شهرداری رفسنجان تشکیل گردیده و در جلسات آتی خروجی این مباحث گزارش داده خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان