مدیر جشنواره فجر رفسنجان:

سینما امین رفسنجان امتیاز نمایش فیلم های مهم جشنواره را دریافت کرد

  • شناسه خبر: 14480
سینما امین رفسنجان امتیاز نمایش فیلم های مهم جشنواره را دریافت کرد

 ظهر امروز نشست خبری در رابطه با جشنواره فیلم فجر رفسنجان در عمارت امین برگزار شد. به گزارش خبرنگار خانه خشتی،در این مراسم، حسین پورمحمدی مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های انجام شده و به منظور افزایش کیفیت، نمایش قطعی ۵ فیلم مهم جشنواره فجر در سینما […]

خانه » سینما امین رفسنجان امتیاز نمایش فیلم های مهم جشنواره را دریافت کرد

 ظهر امروز نشست خبری در رابطه با جشنواره فیلم فجر رفسنجان در عمارت امین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی،در این مراسم، حسین پورمحمدی مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های انجام شده و به منظور افزایش کیفیت، نمایش قطعی ۵ فیلم مهم جشنواره فجر در سینما امین، خریداری و برای مخاطبان نمایش داده می شود.

مدیر اجرایی جشنواره افزود: فیلم های «رسوایی» به کارگردانی مسعود ده نمکی و بازی اکبر عبدی، «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی و بازی رضا عطاران، حامد بهداد و مهناز افشار، «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان، «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی با بازی رضا عطاران و «جیب بُر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی با بازی مصطفی زمانی از فیلم های مهمی است که سینما امین رفسنجان امتیاز نمایش آن ها را دریافت کرد.

وی ادامه داد: سینما امین رفسنجان تنها سینمای دیجیتال در جنوب شرق کشوراست که از ۱۴ الی ۲۴ بهمن با نمایش ۲۰ فیلم جشنواره فجر در ۶ سانس عصر در دو سالن، پذیرای عموم خواهد بود.

پورمحمدی از آغاز تبلیغات گسترده در سطح شهر رفسنجان و شهرهای کرمان، سیرجان، انار، شهربابک و زرند خبر داد و اظهار داشت: هم زمان با آغاز سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، سایت اختصاصی سینما و پایگاه اینترنتی عمارت امین راه اندازی می شود که در آن کلیه اخبار مربوط به مجموعه و سینما از جمله اخبار جشنواره، خرید اینترنتی بلیت و … برای عموم قابل دسترسی است.

برچسب ها:
جشنواره رفسنجان سینما امین رفسنجان امتیاز نمایش فیلم های مهم جشنواره را دریافت کرد سینماامین فیلم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان