درمانگاه شفا در رفسنجان افتتاح شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 144675
درمانگاه شفا در رفسنجان افتتاح شد/تصاویر

با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان، درمانگاه شفا در خیابان مطهری، خیابان شهید میرزایی رفسنجان افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » درمانگاه شفا در رفسنجان افتتاح شد/تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، مسئول فنی درمانگاه شفا در این مراسم اظهار کرد: ساختمان درمانگاه شفا در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با مجموع زیربنایی در حدود ۱۳۵۰ مترمربع در ۴ طبقه احداث شده است.
دکتر محبوبه آخوندی افزود: این مجموعه شامل درمانگاه عمومی، کلینیک تخصصی دندانپزشکی، بخش اداری، بخش تجاری و پارکینگ پرسنل می باشد.


وی با بیان اینکه موافقت اصولی این درمانگاه در اسفندماه ۱۳۹۳ از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اخذ شد، ادامه داد: این مجموعه در یک فرآیند گام به گام در طول مدت زمان سه سال احداث گردید و در اسفندماه سال گذشته پروانه بهره برداری درمانگاه توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان صادر شد.
مسئول فنی درمانگاه شفا تصریح کرد: کلینیک تخصصی دندانپزشکی این مجموعه که از تابستان سال گذشته به بهره برداری رسیده است، در طبقه دوم واقع گردیده و مشتمل بر ۴ یونیت دندانپزشکی است که کلیه امور مربوط به ترمیم، جراحی، ارتودنسی، ایمپلنت، ساخت پروتز، عکسبرداری، مشاوره و غیره در آن انجام می شود.
آخوندی اظهار کرد: بخش عمومی درمانگاه که در طبقه اول واقع است شامل مطبهای پزشکان، اتاق مامایی، واحد روانشناسی، واحد CPR، تزریقات و پانسمان و … می باشد قابل ذکر است محل در نظر گرفته شده برای داروخانه نیز در طبقه همکف می باشد که در روزهای آتی شروع به کار خواهد نمود.


وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این خواهد بود که جهت خدمت رسانی به همشهریان عزیز، با همکاری مسئولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، در آینده نزدیک تعدادی از بخشهای تخصصی پزشکی را در این مجموعه به صورت تمام وقت و پاره وقت مستقر نماییم.
آخوندی ادامه داد: با راه اندازی کامل این مجموعه، زمینه اشتغال بیش از ۳۰ نفر در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی، بهیاری و … فراهم می شود.
مسئول فنی درمانگاه شفا بیان کرد: در ساخت این مجموعه از ابتدا تلاش بر این بوده که از بهترین، بروزترین و با کیفیت ترین مصالح، تاسیسات و تجهیزات همراه با طراحی به روز و مدرن بهره گیری شود. همچنین سعی خواهیم کرد جهت بدست آوردن حداکثر رضایت مراجعه کنندگان، ضمن فراهم نمودن بهترین شرایط کاری و محیطی امن و آرام، از همکاری پزشکان، دندانپزشکان و کارکنان مجرب و توانمند بهره ببریم.
آخوندی با اشاره به اینکه این درمانگاه حداقل ۳ کیلومتر تا نزدیکترین مرکز درمانی شهری فاصله دارد، خاطرنشان کرد: نزدیک بودن به بلوار شهید مطهری، دسترسی محله های پرجمعیت را به این مرکز تسهیل می نماید ضمن اینکه این درمانگاه دارای شرایط مناسبی به لحاظ پارک خودرو است.
مسئول فنی درمانگاه شفا در پایان تأکید کرد: بهره گیری از تجارب صاحبان امر در جهت توسعه پایدار این مجموعه موثر می باشد لذا این مجموعه همواره پذیرای تمامی نقدها و پیشنهادات سازنده همشهریان بوده و آمادگی همکاری با کلیه سازمانها، شرکتها و افراد حقیقی و حقوقی را دارد.

عکس از امین قاسمیان

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان درمانگاه شفا درمانگاه شفا در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان