دکتر رنجبر کریمی رئیس اسبق دانشگاه ولی عصر (عج) مطرح کرد :

راه مقابله با تهاجمات دشمن ایرانشناسی می باشد

  • شناسه خبر: 144543
راه مقابله با تهاجمات دشمن ایرانشناسی می باشد

دکتر رنجبر کریمی گفت : اگر امروز بخواهیم در مقابل تهاجماتی که کشور ما را احاطه کرده است باید ایران را بشناسیم نسل جوان را با گذشته و اینده ایران اشنا کنیم .

خانه » آخرین اخبار » راه مقابله با تهاجمات دشمن ایرانشناسی می باشد

به گزارش خانه خشتی ؛دکتر رنجبر کریمی رئیس اسبق دانشگاه ولی عصررفسنجان صبح امروز در نخستین سمینار ملی ایرانشناسی در دانشگاه ولی عصر (عج) اظهار داشت:ما در حالی این سمینار را شروع کردیم که دکتر تجدد در بین ما نیست مرد بزرگی که قلب مهربانش برای ایران و ایرانی می تپید .
وی بیان داشت :دکتر تجدد در دوران خود منشا ء خیرات زیادی برای مردم بوده است ،ایشان با تالیف کتابهای ارزشمند و در پایان عمر، بنیان گذار دانشکده ای بودند که در اینده ثمرات ان را خواهیم دید.
دکتر رنجبر کریمی افزود :استارت ایده دکتر تجدد در خصوص راه اندازی دانشکده ایرانشناسی از اردبیهشت ۹۱ کلید خورد ،ایشان با علاقه وافری که با ایران داشتند تصمیم به راه اندازی این دانشکده کردند .

دکتر رنجبر کریمی رئیس اسبق دانشگاه ولی عصررفسنجان در نخستین سمینار ملی ایرانشناسی

دکتر رنجبر کریمی رئیس اسبق دانشگاه ولی عصررفسنجان در نخستین سمینار ملی ایرانشناسی

وی عنوان داشت :این دانشکده به مساحت سه هزار ۱۰۰ متر مربع در بهمن ماه سال گذشته افتتاح شد ،کلنگ این دانشکده در سال ۹۱ زده شد در ابتدای سال ۹۲ قرارداد با پیمانکار بسته شد .
دکتر رنجبر کریمی عنوان داشت :ایشان در پایین عمر خود به من یک سی دی در خصوص ایین لباسهای سنتی و ایرانی بود دادند و گفته بودند در زمان افتتاح این دانشکده این سی دی پخش شود این مرد بزرگ با چنین نیت و علاقه این دانشکده را پایه گذاری کرد .
وی خاطرنشان کرد :سخن دکتر تجدد در زمان کلنگ زنی دانشکده این بود یک ایرانی باید فرهنگ و تمدن خودش را به خوبی بشناسد اگر ایشان زنده بود واقعا تاسف می خورد که جوانان امروزی در این بحث غافل هستند .
رئیس سابق دانشگاه ولی یاداور شد :جای تاسف است که گوشه های پنهان تمدن خود را باید از زبان بیگانه بشنویم ،این درد بزرگی است اگر امروز بخواهیم در مقابل تهاجماتی که کشور ما را احاطه کرده است باید ایران را بشناسیم نسل جوان را با گذشته و اینده ایران اشنا کنیم .
وی ادامه داد :راه اتحاد و همدلی ایران شناختن ایران است وباید ان را به جوانان بشناسانیم به فرهنگ و تمدن ایرانی باید بها داده شود .

برچسب ها:
تهاجمات دشمن دانشکده ایرانشناسی دانشگاه ولی عصر (عج) سمینار ملی ایرانشناسی در دانشگاه ولی عصر (عج)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان