رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان مطرح کرد :

شناختن پیشینه ایران و برگشتن به افقهای دورست مهم است

  • شناسه خبر: 144510
شناختن پیشینه ایران و برگشتن به افقهای دورست مهم است

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) گفت : شناختن گذشته و پیشینه ایران مهم است حتی ۵۰ سال اخیر و برگشتن به افق های دور دست و استعدادهای فعلی دانشگاه و استعدادهای طبیعی را بشناسیم

خانه » آخرین اخبار » شناختن پیشینه ایران و برگشتن به افقهای دورست مهم است

به گزارش خانه خشتی ؛دکتر محمد علی دهقان صبح امروز در نخستین سمینار ملی ایرانشناسی در دانشگاه ولی عصر (عج) اظهار داشت :اولین سمینار بعد از افتتاح دانشکده ایرانشناسی را گرامی داشته و از سرکارخانم دکتر احمدی پور و مجموعه تیم زبانشناسی دانشگاه ولی عصر تشکر می کنم .
وی بیان داشت :اولین دانشکده ایرانشناسی را دانشگاه ولی عصر راه اندازی کرده است این دانشکده با فکر و همت بلند دکتر تجدد و علاقه وافری که به ایران و ایرانشناسی داشته است تاسیس شده است .
دکتر دهقان ضمن تشکر از دکتر رنجبر کریمی رئیس سابق دانشگاه تصریح کرد :ابزار اولیه تاسیس دانشکده توسط ایشان صورت گرفته است ،همه اساتید به این نکته تاکید دارند که باید ایران را بشناسیم .
وی افزود :شناختن گذشته و پیشینه ایران مهم است حتی ۵۰ سال اخیر و برگشتن به افق های دور دست و استعدادهای فعلی دانشگاه و استعدادهای طبیعی را بشناسیم .
رئیس دانشگاه ولی عصر گفت :استعدادهایی که در نیروهای انسانی وجود دارد باید شناخته شود هنوز امار درستی از ایرانیان خارج از کشور که در حال فعالیت هستند و ظرفیت بزرگی برای ایران محوسب می شوند نداریم .
وی خاطرنشان کرد :ما چقدراز مردم رفسنجان را داریم که که استعداد و ظرفیت را دارند ولی ما انها را نمی شناسیم با شناختن ان می توان از استعداد انها استفاده کرد
دکتر دهقان خاطرنشان کرد :ایران سرزمینی پهناور است همیشه در طول تاریخ مبدا تحولات بزرگی در دنیا بوده است و امیدواریم تا همیشه ایران و ایرانی سرافراز باشد .

 

برچسب ها:
ایرانشناسی دانشکده ایرانشناسی دانشگاه ولی عصر رفسنجان سمینار ملی ایرانشناسی علی دهقان مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان