نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج مطرح کرد :

مسئولین عزت مردم را زیر سوال نبرند

  • شناسه خبر: 144402
مسئولین عزت مردم را زیر سوال نبرند

حجت الاسلام بیاضی پور گفت :برجام هر چی بود تمام شد ،مسئولین عزت این مردم را زیر سوال نبرند ،برجام هیچی چیز برای ما نداشت کشورهای اروپایی هم که دولت به دنبال انها می باشد تا جائیکه منافعشان حفظ شود ما را همراهی می کنند.

خانه » آخرین اخبار » مسئولین عزت مردم را زیر سوال نبرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ؛حجت الاسلام حجت بیاضی پور نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه رفسنجان قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه اظهار داشت :طبق فرمایش امام راحل ،سپاه رکن اصلی دفاع از کشور و یکی از دو بازوی نیرومند جمهوری اسلامی ایران است .

حجت الاسلام حجت بیاضی پور نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه رفسنجان

حجت الاسلام حجت بیاضی پور نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه رفسنجان

وی بیان داشت :یکی از تفاوتهای سپاه با دیگر ارگانها نماینده ولی فقیه در سپاه می باشد ،استاد مطهری یکی از اساتید بزرگ دانشگاه و حوزه بودند ،ایشان در کتب خودشان در رابطه با بحث سیاسی عقیدتی جملاتی گفته اند .

حجت الاسلام بیاضی پور تصریح کرد :خداوند در چند ایه از قران از مبحث عقیدتی سخن به میان می اورد ،دشمنان ما به دنبال جنگ عقیدتی هستند انها میدانند اگر دین و مسائل عقیدتی را از مردم ملت ما بگیرند به راحتی همه چیز ما را تصاحب می کنند.

 

وی به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری اشاره داشت و افزود :بودن و خروج امریکا در برجام هیچ تفاوتی بر حال ملت ایران نخواهد کرد ،در سال ۹۲ مقام رهبری در جمع دولتمردان در خصوص مذاکرات با امریکا فرمودند “من نسبت به مذاکرات بدبین هستم “امریکا کشوری است که بدعهدی می کند و امروز بعد از ۵ سال مانور دادن روی برجام، شاهد این هستیم که امریکا از برجام خروج می کند .

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج مطرح عنوان داشت :رئیس جمهوری  سابق امریکا کارتر می گوید ملت ایران در اوایل انقلاب سه بار با دین ، ایمان و مسائل عقیدتی خود ،ما را به گریه انداخته است زمانیکه هیچ امکانات پیشرفته ای نداشتند ،ما ملتی بودیم که با باور و اعتقادات دینی دشمن را به گریه انداختیم چی می شود که امروز در مقابل دشمن کوتاه می اییم .

وی ضمن اشاره به بیانات رهبری تاکید داشت :برجام هر چی بود تمام شد ،مسئولین عزت این مردم را زیر سوال نبرند ،برجام هیچی چیز برای ما نداشت کشورهای اروپایی هم که دولت به دنبال انها می باشد تا جائیکه منافعشان حفظ شود ما را همراهی می کنند .

حجت الاسلام بیاضی پور یاداور شد :چرا سازمان ملل در برابر خروج امریکا از برجام سکوت کرده است این در حالی است که اگر جریان بر عکس بود و ایران خارج شده بود همه هجمه ها و محکومیتها علیه ایران اتفاق می افتاد اولین اتفاق این بود همه دنیا بر علیه جمهوری اسلامی قیام می کردند اتفاق بدتر این بود عده ای در داخل جمهوری اسلامی ایران ،ایران را محکوم می کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج گفت :اعتمادی به دیگر کشورهای اروپایی نیست ،امید داریم عزت و اقتدار ملت را حفظ کنند ،همه اقدامات چه به بهانه نظامی ، هسته ای و …به مشکل عقیدتی در ایران بر می گردد و تغییر عقاید از طریق فضای مجازی از طرف دشمن صورت می گیرد.

برچسب ها:
اعتماد امریکا بد عهدی امریکا برجام خروج از برجام سپاه رفسنجان عزت مردم مذاکرات هفته عقیدتی ولی فقیه در سپاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان