گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کشور به میزبانی مس سرچشمه برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 144117
گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کشور به میزبانی مس سرچشمه برگزار شد / تصاویر

چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کشور امروز به میزبانی مجتمع مس سرچشمه در فرهنگسرای مس شهر سرچشمه برگزار شد.

خانه » اجتماعی » گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کشور به میزبانی مس سرچشمه برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های کشور به میزبانی مجتمع مس سرچشمه در فرهنگسرای مس شهر سرچشمه برگزار شد.

حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این گردهمایی اظهار داشت: سرچشمه شهر صنعت مس ایران و جزء افتخارات صنعت کشور است.
وی بیان داشت :همکاران ما در این صنعت خاک را با عیار متوسط ۶ دهم به مس خالص کاتدی با عیار ۹۹.۹۹۹ می‌رسانند که بهترین مس تولیدی در دنیاست در بازار صادراتی دنیا نسبت به قیمت جهانی به فروش می رسانیم .
احمدی تصریح کرد : مس سرچشمه از دهه ۵۰ کارش آغاز شد و عملیات نصب و راه‌اندازی آن در سال ۵۳ آغاز و تا سال ۵۷ بخش عمده کارخانجات معدن و تقلیظ و ذوب انجام شد با پیروزی انقلاب امریکائیها وقتی رفتند فکر نمی کردند یک روزی این صنعت به دست توانمند خود ایرنیها راه اندازی شود و در مکالماتی که داشتند نوشته بودند که به زودی بر می گردیم .


وی افزود :با همت و تلاش مهندسین ایرانی ، دانش و تجربیات خودشان انجام شد اولین مس آندی را در سوم خرداد ۶۱ همزمان با آزادسازی خرمشهر به تولید رساندیم و در سال‌های بعد کارخانه پالایشگاه راه افتاد از آن به بعد زنجیره پیوسته تولید کشور را شاهد هستیم.
مدیر مس سرچشمه خاطرنشان کرد :با توجه به ذخایر معدنی کشور طرح های توسعه از دهه ۷۰ در نظر گرفته می شود و معادن در کرمان و اذربایجان از قبل مجتمع مس سرچشمه راه اندازی می شود و در شهربابک هم این پروسه تکمیلی و کامل را شاهد هستیم .


وی ادامه داد :با توجه به ذخایری که در دنیا داریم این روند توسعه ادامه می یابد با تلاش بیشتر رتبه های خوبی را کسب می کنیم ،در کنارتولید مس بحث زیست محیطی برای ما مهم بوده است که سال گذشته در محیط سبز و اب توانستیم جایزه بین‌المللی در انرژی سبز دنیا را به دست آوریم و سرمایه‌گذاری جدی در حوزه محیط ‌زیست داریم که طرح اسید مس سرچشمه تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و آلایندگی ناشی از گار اس او دو راحذف کنیم .
احمدی تاکید داشت :قدمت مس به عمر شرکت برمی گردد همزمان با هم شروع شده است ،اتفاق خوبی که در حوزه روابط عمومی افتاده ثبات مدیریتی را در این حوزه شاهد بودیم ، راوبط‌عمومی مس سرچشمه پویا، فعال و پاسخگو بوده است.


وی عنوان داشت :روابط عمومی باید تعامل دو سویه و به نوعی پاسخگو باشند ،و مردم مداری را سرلوحه خود قرار دهند ،انچه از روابط عمومی درخواست داریم این است که مردم مداری و پاسخگویی علاوه بر دانش مدیریتی که میخواهد الزامات دیگر هم دارد و مسائل دیگری را لحاظ کنیم با توجه به بزرگی شرکت مهارت ارتباطی یکی از چیزهایی است که باید به ان توجه شود .
احمدی ابراز داشت :با توجه به افزایش فضای مجازی باید در حوزه فضای الکترونیک و مجازی جدید ،حضور فعالی داشته باشیم بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم شاید رسانه های مکتوب نتوانند پاسخگوی رسانه های فعلی باشند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان