زنگ احسان و نیکوکاری در رفسنجان نواخته شد

  • شناسه خبر: 1432
زنگ احسان و نیکوکاری در رفسنجان نواخته شد

 «خانه خشتی» : زنگ احسان و نیکوکاری در مدرسه راهنمایی دخترانه فرزانگان رفسنجان به صدا درآمد. به گزارش «خانه خشتی»، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در این آیین با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری مهر و محبت را دل انسان می‌اندازد، اظهار داشت: صدقه دادن و توجه به فقرا و نیازمندان از کارهایی پسندیده […]

خانه » رفسنجان » زنگ احسان و نیکوکاری در رفسنجان نواخته شد

 «خانه خشتی» : زنگ احسان و نیکوکاری در مدرسه راهنمایی دخترانه فرزانگان رفسنجان به صدا درآمد.

به گزارش «خانه خشتی»، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در این آیین با اشاره به اینکه احسان و نیکوکاری مهر و محبت را دل انسان می‌اندازد، اظهار داشت: صدقه دادن و توجه به فقرا و نیازمندان از کارهایی پسندیده است که خداوند به آن پاداش خاصی می‌دهد.

وی افزود: خداوند با آفرینش انسان خود را تشویق کرد و به خود احسنت گفت، زیرا آفرینش انسان که در نزد خداوند اشرف مخلوقات است، کاری نیکو از دیدگاه خداوند بوده است.

رمضانی‌پور تصریح کرد: باید کاری کنیم تا از منزلت انسانیت جدا نمانیم و با کمک به همنوعان خود انسانی به تمام معنا باشیم.وی کار نیک را تنها در نماز، روزه و حج ندانست و اذعان داشت: لطافت خلقت به احسان و نیکوکاری و ارزش انسان به این است که به فکر دیگران باشد.

رمضانی‌پور با تأکید بر همرنگ شدن سفره فقرا با سفره ثروتمندان ابراز داشت: اگر هر خانواده توانمند یک خانواده فقیر را زیر پوشش خود و به ویژه در شب عید قرار دهد، آنها هم عیدی خوب برگزار می‌کنند و می‌فهمند که کسانی هستند که آنها را تنها نمی‌گذارند.

وی بهترین جایگاه شناسایی فقرا و نیازمندان را کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و خاطر‌نشان کرد: برای رسیدگی به فقرا و نیازمندان کمک‌های خودمان را به کمیته امداد تحویل دهیم تا در راه صحیح آن صرف شود.

برچسب ها:
زنگ احسان و نیکوکاری در رفسنجان نواخته شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شکیبا

    فقط مدرسه خودمون فرزانگان رفسنجان
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان