پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

معادن کوچک می تواند بخشی از موضوع مشاغل در قالب اقتصاد مقاومتی حل کند

به گزارش خانه خشتی ؛ محمدرضا بنی اسدی مدیر عامل جدید صنایع مس ایران در جلسه ارائه گزارش سال ۹۶ و چشم‌‌انداز سال ۹۷ که با حضور مرادعلیزاده مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران مس و مسئولان رفسنجان، شهربابک و پاریز در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد ،  اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم در سال ۹۷ با وفاق و همدلی که در این جمع وجود دارد به اهداف بالنده شرکت دست یابیم .
وی بیان داشت :خوشبختانه مجموعه کارهایی که در این شرکت انجام شده است نشان از بالندگی دارد و مس در این سالها حرف اول را می زند .
بنی اسدی تصریح کرد :سعی می کنیم در چارچوب سیاستهای نظام برای رسیدن به برنامه های ششم توسعه و نگاهی به افق چشم انداز ۱۴۰۴ بتوانیم قدم های موثری را برداریم .
وی افزود :هلدینگ شدن شرکت مس و اینکه دو مجتمع به صورت شرکت اداره شود در دستور کار داریم.
مدیر عامل جدید صنایع مس ایران گفت :ما باید شرکتی چابک داشته باشیم و اولین کاری که انجام دادیم مهندس محمدی یکی از اعضای هیات مدیره به ایشان ماموریت داده شد که حوزه هلدینگ شدن شرکت و حوزه سهامداری را برعهده بگیرند .
وی با اشاره به اینکه ما باید از تجربیات اقای مرادعلیزاده استفاده کنیم عنوان داشت :بحث ساماندهی صندوق و شرکتهای تحت پوشش ان ،خریداری شدن سهام و ارائه خدمات پزشکی برای انان ارتقای نیروی انسانی و کرامات انها ،توسعه اکتشافات ،تکمیل زنجیره تولید از معادن تا صنایع پایین دستی مس که به بخش خصوصی کمک شایانی خواهد شد از برنامه های ماست .
بنی اسدی خاطرنشان کرد :۱۰۰ هزار کنسانتره در دوسال اینده به سیستم اضافه خواهد شد و ظرفیت کارخانه افزایش می یابد و معادن کوچک می تواند بخشی از مشاغل در قالب اقتصاد مقاومتی حل کند .
وی تاکید داشت :فعال کردن بخش های خصوصی بخشی از دغدغه های اجتماعی را حل می کند ما وظیفه داریم مسئولیت پذیر باشیم و جوابگوی کار و تولید خود باشیم باید فرهنگ مسئولیت پذیری را نهادینه کرد .

خروج از نسخه موبایل