حجت الاسلام رمضانی امام جمعه رفسنجان:

عظمت و اهمیت این کنگره عظیم و ۹۲۴ شهید سرافراز رفسنجان نشانه تقوای دلهای شماست

  • شناسه خبر: 14178
عظمت و اهمیت این کنگره عظیم و ۹۲۴ شهید سرافراز رفسنجان نشانه تقوای دلهای شماست

 به گزارش “خانه خشتی”:حجت الاسلام رمضانی امام جمعه رفسنجان، در خطبه‌ اول نماز جمعه با اشاره به روایت امام رضا(ع) که ما برای شما حجت های خدا در روی زمین هستیم اظهار داشت: حجت های خداوند امامان معصوم(ع) هستند و آنان اسوه و الگوی تقوا در بین ما و واسطه فیض و رحمت الهی می […]

خانه » آخرین اخبار » عظمت و اهمیت این کنگره عظیم و ۹۲۴ شهید سرافراز رفسنجان نشانه تقوای دلهای شماست

 به گزارش “خانه خشتی”:حجت الاسلام رمضانی امام جمعه رفسنجان، در خطبه‌ اول نماز جمعه با اشاره به روایت امام رضا(ع) که ما برای شما حجت های خدا در روی زمین هستیم اظهار داشت: حجت های خداوند امامان معصوم(ع) هستند و آنان اسوه و الگوی تقوا در بین ما و واسطه فیض و رحمت الهی می باشند.

وی خطاب های قرآنی را انذارکننده و بشارت دهنده  و چراغی روشن بخش در بین بندگان عنوان کرد وگفت: اطاعت از خدا، رسول خدا و ائمه هدی فضل بزرگی است و وجود مقدس پیامبر گواه اعمال امت است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به آیه ۱۰۵ سوره توبه و آیه ۴۱ سوره نساء افزود: پیامبر شاهد و گواه انبیاء پیشین است که آنان نیز گواه امت خویش بودند و وجود پیامبر با اوصاف و اخلاق و عملکردش گواه و شاهد قدرت پروردگارمی باشد.

وی ادامه داد: پیامبراکرم(ص) بشارت دهنده و انذار کننده و ترساننده کافران و منافقین از عذاب دردناک می باشد و همچنین دعوت کننده به سوی خدا و روشنی بخش همه ما مؤمنین است و آنان رشته محکم الهی هستند و ما باید به رشته ای چنگ زنیم که گسستنی نباشد.

حجت الاسلام رمضانی در خطبه دوم، ضمن اشاره به آیه ای تصریح کرد: ای مردم در برابر خواهش های نفسانی ساقط باشید و با صبر و بردباری تقوا پیشه کنید، زیرا تقوا و شکیبایی از عذاب الهی آسان تر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در جمع مردم شهر قم یادآور شد: مسئولین کشور بدانند آنچه در زیر سایه همدلی به دست می آید در پراکندگی و کینه دشمنی وجود ندارد و اگر امروزه ما به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن وامامان معصوم احترام ویژه ای قائل هستیم این احترامات باید در رهبر انقلاب و روح ملکوتی امام راحل(ره) و شهیدان خلاصه شود و باید با آرمان های رهبر انقلاب، مسائل و جزئیات را رصد کنیم و از حرفهایی که جدول دشمنان را پر میکنند پرهیز داشته باشیم و بعنوان دلسوزان امام ونظام و بعنوان اینکه آنان انقلابی بودند در عمل اثبات کنیم. و دلیل نمی شود افرادی که قبلأ سابقه خوبی داشتند این سابقه همیشه لحاظ شود، مانند طلحه و زبیر که انقلابی بودند اما کافر شدند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به عظمت و اهمیت این کنگره عظیم و ۹۲۴ شهید سرافراز رفسنجان که نشانه تقوای دلهاست، خاطر نشان کرد: سالگرد شهادت فدائیان اسلام که به فرمایش رهبر انقلاب همچون اصحاب کهف بودند و در سال ۱۳۳۴ به شهادت رسیدند، یاد شهیدان نواب صفوی، طهماسبی و باقری را گرامی می داریم.

وی تصریح کرد: آزادی ۴۵ زائر ربوده شده ایرانی که حدود ۵ ماه در اسارت کشور مظلوم سوریه بودند که بر اثر کار سنگین دیپلماسی این موفقیت حاصل شد وهمه مردم و خانواده آنان از نگرانی بیرون آمدند.

حجت الاسلام رمضانی ضمن بیان تأکیدات رهبر در ایجاد همدلی و اتحاد افزود: طبق فرمایشات رهبر انقلاب اگر گله ای دارید آن گله حق است و نباید صدای ما را دشمنان بشنوند و برای ما برنامه ریزی کنند و مردم باید بدانند که مسئولین برای رفع مشکلات آنان دغدغه دارند.

وی اظهار داشت: نگاه به رفسنجان نگاه ویژه ای را می طلبد و ما باید از امکانات خوب بهره بگیریم و امکانات ما باید منهای تسهیلات باشد و افراد سرمایه گذاری که در داخل و خارج رفسنجان هستند و علاقه به سرمایه گذاری دارند، اگر می خواهند برای مردم کاری بکنند یک تیم در رفسنجان اجرا شود که افراد راحت بتوانند برای مردم اشتغال زایی نمایند.

در پایان نیز طرحی وجود دارد بنام طرح تبسم خدا که یک کار فرهنگی و جشن میلادی برای شهدا می باشد و در ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۴بعد از راهپیمایی در مصلای امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار می گردد.

برچسب ها:
عظمت و اهمیت این کنگره عظیم و 924 شهید سرافراز رفسنجان نشانه تقوای دلهای شماست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان