یادواره دانش آموزی اولین شهید هوانیروز کشور در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 141673
یادواره دانش آموزی اولین شهید هوانیروز کشور در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

 اولین یادواره دانش آموزی خلبان شهید امیر سرلشکر محمدرضا وجدانی اولین شهید هوانیروز کشور صبح امروز با حضور مسئولین، پرسنل هوانیروز استان و خانواده معزز این شهید گرانقدر در رفسنجان برگزار شد .

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره دانش آموزی اولین شهید هوانیروز کشور در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به همت اداره آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت مس سرچشمه ، اولین یادواره دانش آموزی خلبان شهید امیر سرلشکر محمدرضا وجدانی اولین شهید هوانیروز کشور صبح امروز  با حضور مسئولین رفسنجان، پرسنل هوانیروز استان و خانواده معزز این شهید گرانقدر در سالن همایش اداره آموزش و پرورش رفسنجان برگزار شد.

سید کاظم حسینی پور رئیس اداره اموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت :این بزرگداشت به منظور پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا می باشد.

وی بیان داشت :دانش اموزان شهر ما با یکی از چهره های نخبه نابغه ای که به درجه رفیع شهادت رسیده است اشنا هستند شهیدی که امام درباره او فرمودند:رضا فرزند من است و در دیدار با خلبانان هوانیروز فرمودند :نگذارید خون شهید وجدانی پایمال شود .

حسینی تصریح کرد :شهیدی که شهید چمران زنده بودن خود و یارانش را مدیون محمدرضا وجدانی می داند شهیدی در این شهرستان در خانواده فرهنگی به دنیا امد شهیدی که  در این دبیرستان درس خوانده است .

وی افزود :شهیدوجدانی افتخار این شهرستان است با تلاش و کوشش به جایگاهی که این شهید بزرگوار داشت رسید .

رئیس اداره اموزش و پرورش عنوان داشت :از همه کسانیکه در برپایی این بزرگداشت همکاری نمودند تشکر می کنم از جمله روابط عمومی مس سرچشمه ،شهرداری رفسنجان ،هوانیروز و تشکر ویژه از دانش اموزان هنرستان شهیدان طالبی دارم .

وی ادامه داد : دانش اموزان که برای شهید وجدانی خالصانه کار می کنند  در هنرستان خودشان کارگاهی تحت عنوان کارگاه شهید وجدانی راه اندازی کردند به طوریکه این کارگاه با تلاش دانش اموزان هنرستان است و این نشان میدهد بچه های ما عشق به شهید و  شهادت هنوز در وجودشان زنده است .

حسینی ضمن تشکر از اداره بنیاد شهید کرمان جهت راهنمایی و ارائه برنامه ها در این بزرگداشت تاکید داشت :انچه امروز در معرض دید علاقمندان گذاشته شده حاصل جمعی از عاشقان  به شهادت است حاصل گروهی است که عاشقانه برای شهید کار کردند .

وی با بیان اینکه همه شهدا برای ما عزیز هستند یاداور شد :همه شهدا نور چشم جامعه هستند مسیر زندگی ما هستند هر کدام به نوعی در اسمان این کشور نورافشانی می کنند یکی از این شهدای شاخص این شهرستان شهید وجدانی است .

سید علی میرافضلی مدیر روابط مجتمع مس سرچشمه نیز در این مراسم پیام علی محمدی عضو هیت مدیره شرکت صنایع مس ایران تحت عنوان “نشان حق شناسی “در ستایش زیبا زیستن تقدیم روح بلند شهید وجدانی نمود.

گفتنی است اجرای سرود، پخش مستند شهید وجدانی، رونمایی از تندیس شهیدان حاج علی محمدی پور و شهید امیر رضا وجدانی و تقدیر از خانواده شهید وجدانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است جایگاه این مراسم به همت دانش آموزان هنرستان شهیدان طالبی پور رفسنجان تدارک دیده شده است.

برچسب ها:
اولین شهید هوانیروز کشور خلبان شهید امیر سرلشکر محمدرضا وجدانی یادواره دانش آموزی اولین شهید هوانیروز کشور در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • وحيد

    سلام خيليل دنبال رييس شوراي شهر گشتم ولي توي عكسها پيداش نكردم ولي عكس هاي جشن ديشب رو كه ديدم نفر اول و جلو جايگاه نشسته بودند!!! اي كاش اينقدر كه به برگزاري كنسرت در شهر اهميت ميدن و اولين نفر حضور پيدا مي كنند براي برگزاري مراسم يادواره شهدا نيز دغدغه داشتند!!! شهدا شرمنده ايم كه دائم مي گوئيم شرمنده ايم!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان