استاندار کرمان

اقتصاد مقاومتی پیام بزرگی دارد که باید آن را دریافت کرد

  • شناسه خبر: 14144
اقتصاد مقاومتی پیام بزرگی دارد که باید آن را دریافت کرد

استاندار کرمان صبح دیروز در حاشیه یادواره شهدای رفسنجان، از برگزاری باشکوه این یادواره با حضور گسترده مردم، ابراز خرسندی کرد و افزود: حضور عظیم مردم در یادواره ۹۲۴ شهید رفسنجان نشان از اهمیت آنان به شهدا و راه شهدایشان دارد. اسماعیل نجار هم چنین در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص مطرح شدن […]

خانه » آخرین اخبار » اقتصاد مقاومتی پیام بزرگی دارد که باید آن را دریافت کرد

استاندار کرمان صبح دیروز در حاشیه یادواره شهدای رفسنجان، از برگزاری باشکوه این یادواره با حضور گسترده مردم، ابراز خرسندی کرد و افزود: حضور عظیم مردم در یادواره ۹۲۴ شهید رفسنجان نشان از اهمیت آنان به شهدا و راه شهدایشان دارد.

اسماعیل نجار هم چنین در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص مطرح شدن بحث انتخابات آزاد در این برهه از زمان، گفت: افرادی که ناآگاهانه به دنبال طرح مسأله انتخابات آزاد هستند، راه فتنه ۸۸ را دنبال می کنند.

وی پیروی از خط امام و رهبر را در این مسیر راهگشا عنوان کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب با شفافیت این موضوع را مطرح نموده اند و کسانی که فرمایشات ایشان را نصب العین خود قرار دهند و در همان خطی که امام و رهبر ترسیم کرده اند، قدم بردارند، هدایت می شوند.

استاندار کرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، شرط رسیدن به پیروزی و موفقیت را تبعیت از احکام نورانی اسلام و حرکت در مسیر پیامبر و ائمه علیهماالسلام عنوان کرد و افزود: برای مقابله با مسائل اقتصادی، باید آماده باشیم و تمام هم و غم خود را در این مسیر قرار دهیم و تا ظهور امام زمان (عج) و حکوت عادلانه ایشان از پای ننشینیم.

اسماعیل نجار با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۹۱ به عنوان «تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی»، گفت: همه ما وظیفه داریم که علاوه بر دریافت پیام بزرگ این نامگذاری ها در زمینه های اقتصادی و هم چنین موضوع اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، همواره برای عبور از وابستگی ها تلاش کنیم؛ به طوری که بتوانیم بودجه کشور را بدون وابستگی به نفت ببندیم.

وی موضوع اقتصاد مقاومتی را در همه ابعاد زندگی با اهمیت تلقی کرد و اظهار داشت: این مسأله باید حتی در کوچک ترین ابعاد زندگی به خصوص پرهیز از اسراف فردی به کار گرفته شود و همیشه منتظر حل مسائل توسط دولت نباشیم و با برخورداری از تعهد و ایمان ملی، تحریم را کنار بزنیم تا مسائل اقتصادی برطرف شود./

برچسب ها:
اسماعیل نجار،خانه خشتی،استاندار کرمان،اقتثاد مقاومتی،فتنه 88
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان